اجتماعی

بارش سنگین برف و باران از فردا

سازمان هواشناسی اعلام کرد از فردا در مناطق وسیعی از کشور بارش برف و باران آغاز می‌شود و دمای هوا تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز بارندگی در استان‌های ساحلی دریای خزر، در برخی مناطق استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات و دامنه‌های استان‌های واقع در البرز مرکزی به صورت باران و برف و وزش باد گاهی شدید رخ خواهد داد.

صادق ضیائیان افزود: شدت بارش امروز در استان‌های گیلان، مازندران و غرب گلستان است و فردا (شنبه) در استان‌های ساحلی دریای خزر، بارش به صورت برف و باران ادامه می‌یابد و در برخی مناطق استان‌های اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان، بارش به صورت برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این، در برخی مناطق غرب کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور، بارش باران و برف و وزش باد و در مناطق جنوبی شامل بخش‌هایی از استان فارس و خوزستان، غرب هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و نیز غرب و مرکز خلیج‌فارس، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گفته ضیائیان، از فردا (شنبه) دمای هوا در نیمه شمالی کشور ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش دما خواهد یافت.

هوای تهران امروز صاف، در بعدازظهر وزش باد و در شب کمی ابری، به تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید و در اواخر وقت بارش پراکنده پیش‌بینی شده و فردا (شنبه) ابری همراه با مه رقیق و بارش باران و برف، گاهی وزش باد اعلام شده است.

همچنین کمترین دمای هوای تهران امشب به دو درجه سانتیگراد رسیده و فردا به یک درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت. علاوه بر این، شهرکرد امشب در سردترین ساعات، دمای ۸- درجه را تجربه خواهد کرد که تا روز دوشنبه به ۱۱- درجه نیز خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا