اجتماعی

جاده هراز و محور تهران – بومهن اسیر ترافیک سنگین

روند بازار به نقل از فارس نوشت: تردد خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه ۹ اسفند از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

ایمان محرابی‌نیا اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق ۲ هزار و ۲۵۷ دستگاه ترددشمار جاده‌ای انجام می‌شود. 

وی بیان کرد:‌ براساس اطلاعات حاصل از این ۲ هزار و ۲۵۷ دستگاه ترددشمار جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته، تردد در جاده‌ها نسبت به روز قبل حدود یک‌درصد کاهشدارد، در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۸.۷ درصد کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح و بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ ثبت شد. 

* انسداد محور کندوان و بازگشایی جاده سمنان – فیروزکوه 

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور کندوان به علت بارش برف و احتمال سقوط بهمن کماکان مسدود است.

وی افزود: محور سمنان – فیروزکوه که در استان تهران و سمنان قرار دارد و به دلیل بارش برف مسدود بود بازگشایی شد. 

* انسداد ۱۴ محور به دلیل نبود ایمنی و برف و سیلاب

محرابی‌نیا بیان کرد:‌ محور رامیان -اولنگ – شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده شمشک – دیزین، محور سی‌سخت – پادنا در کهگیلویه و بویراحمد، محور وازک – بلده در مازندران، محور گنجنامه – تویسرکان در همدان، محور پونل – خلخال و جاده سروآباد – پاوه در استان کردستان به دلیل نبود ایمنی مسدود است. 

وی با اشاره به انسداد جاده خرم‌آباد – پلدختر گفت: محور خرم‌آباد -الشتر، جاده سرابله – هلیلان در ایلام، محور پلدختر – کوهدشت در لرستان، جاده الیگودرز – شول‌آباد در لرستان، و محور کنارگذر شمالی اراک به علت نبود ایمنی مسدود است. 

* ترافیک سنگین در محور هراز و جاده تهران – بومهن

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز جنوب به شمال در مقطع منظریه، همچنین در جاده تهران – بومهن مقطع پردیس سنگین است. 

محرابی‌نیا با اشاره به تردد روان در آزادراه قزوین – رشت و بالعکس گفت: در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پردیس تا ساسانی ترافیک نیمه‌سنگین داریم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بارش خاصی در هراز، جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت نداریم، گفت: در برخی جاده‌های خراسان رضوی بارش پراکنده و در برخی جاده‌های خراسان جنوبی بارش باران وجود دارد. 

وی تأکید کرد: مسافران حتما قبل از تردد زنجیرچرخ داشته باشند، ضمن اینکه به هشدارهای سقوط بهمن توجه کنند. 

* محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا شنبه ۱۰ اسفند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه تردد موتورسیکلت تا ۱۰ اسفند در جاده‌های کندوان، هراز، فیروزکوه و محور تهران – مشهد ممنوع است، گفت: تردد خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه ۹ اسفند از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است. با اعلام پلیس راه، تردد خودرو از ساعت ۱۸ تا ۲۳ نهم اسفند از مرزن‌آباد به کرج یکطرفه است. 

وی با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در کندوان و همچنین تردد تریلر در هراز گفت:‌ تردد کامیون غیر از مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا ۹ اسفند در هراز ممنوع است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا