دانش و فناوری

سامانه‌ای بومی برای آموزش در فضای مجازی

سامانه ای با کاربرد آموزش مجازی در فضای وب با تلاش محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر  طراحی و تجاری سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، «نیما»؛ سامانه‌ای بومی برای آموزش در فضای مجازی مدیر عامل شرکت دانش بنیان رایان پردازش امیر کبیر افزود: این سامانه با هدف ارائه محتوای آموزشی در بستر مجازی با کیفیتی بالاتر از نمونه‌های خارجی طراحی شده است.

علی مرادی ادامه داد: صفر تا صد این سامانه توسط محققان شرکت دانش بنیان رایان پردازش امیرکبیر طراحی شده تا در سازمان و ارگان‌ها برای بهبود و ارتقاء سطح علمی استفاده شود.

مرادی با انتقاد از استفاده از نمونه‌های خارجی کپی شده این سامانه در برخی از سازمان‌ها گفت: نمونه ایرانی این سامانه، محتوای آموزشی را با حجمی کمتر، پهنای باند بیشتر و امکان تبادل اطلاعات برخط فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در این سامانه کاربران می‌توانند به صورت برخط مقالات و سوالات خود را ارائه دهند و از کلاس‌های برگزار شده قبلی با حجمی اندک استفاده کنند.

مرادی گفت: این سامانه در حال حاضر در اختیار برخی از سازمان‌ها و ارگان‌ها و البته مراکز آموزشی قرار دارد.

وی تاکید کرد: سامانه آموزشی نیما در یک شرکت دانش بنیان در برج فناوری دانشگاه امیر کبیر با هدف تبدیل ایده به محصول تجاری سازی شده طراحی شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا