ورزش

قرعه خوب برای سپاهان

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از “ورزش سه”، مسعود تابش پس از پایان مراسم قرعه کشی لیگ هفدهم در مقابل خبرنگاران گفت: ما خیلی مطمئن نبودیم که حتما چپاروف به تیم ما می آید. مهم هم نیست و ما آلترناتیوهای دیگری را هم در نظر گرفته بودیم و جوان های خیلی خوبی به تیم بزرگسالان ما اضافه شدند و مشکل خاصی در این مورد وجود نداشت.

او ادامه داد: قرعه کشی از نظر من قرعه کشی خوبی بود اما باید بگویم که تیم ها خیلی با هم تفاوت ندارند.

وی در ادامه گفت: ما مشکلی با آقای کرانچار نداشتیم و همانطور که می دانید ما باشگاهی هستیم که همه چیز در آن پیش بینی شده است بودجه های مورد نیازمان را هم پیش بینی می کنیم و مسائل خاصی نداریم.

تابش در پایان گفت: به طور دقیق نمی توانم بگویم و هنوز یارگیری مان به طور صددرصد تمام نشده و انشااله تمام شود بعد بودجه هزینه شده را بازگو خواهیم کرد. سپاهان بازیکن بزرگسال دارد و نیازی به آن صورت نداریم ولی بیشتر گزینه هایمان دو، سه بازیکن خارجی است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا