فرهنگی

آئین نکوداشت پروفسورعلی اکبر فرهنگی

آیین نکوداشت پروفسورعلی اکبر فرهنگی نهم تیر ماه برگزار می شود .

دکتر علی غیاثیان دبیر آئین نکوداشت استاد علی اکبر فرهنگی گفت: امسال هم زمان با هفتاد و هفتمین سالگرد تولد دکتر فرهنگی آیین نکوداشتی به مناسبت یک عمر خدمات ارزنده ایشان در تربیت نیروهای متخصص و کارآمد در حوزه مطبوعات و رسانه برگزار می شود.

به گزارش روند بازار به نقل از پایگاه خبری اخبار خوب این مراسم با همکاری فصلنامه تحقیقات رسانه که دکتر فرهنگی سردبیر این نشریه هستند ،انجمن فعالان اصحاب رسانه، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از نشریات و پایگاههای خبری و شاگردان و همکاران ایشان برگزار خواهد شد.
دکتر غیاثیان در ادامه گفت: هم اکنون تعداد زیادی از مدیران حوزه مطبوعات و رسانه که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند از شاگردان ایشان هستند و تقدیر از ایشان از وظایف رسانه ها می باشد.
دبیر اجرایی فصلنامه تحقیقات رسانه در ادامه افزود:این مراسم در نهم تیرماه هم زمان با روز تولد ایشان در سالن اجتماعات ساختمان اصلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
دبیر آیین نکوداشت دکتر فرهنگی گفت:در این مراسم دکتر خدادی معاونت مطبوعاتی ،برخی از اساتید دانشگاهی و شاگردان ایشان، انجمنهای مطبوعاتی و رسانه ای و اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

غیاثیان در ادامه افزود:با توجه به محدودیت فضا از کسانی که مایل به حضور در این مراسم هستند می توانند تا ۲۵ خرداد ماه درخواست خود را به ایمیل farhangi13980409@gmail.com ارسال کنند تا کارت دعوت برایشان ارسال گردد.

این مراسم در روز نهم تیرماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵ الی ۱۶/۳۰ در سالن اجتماعات معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا