دانش و فناوری

آشنایی با گوشی شیائومی ۱۴T پرو / مشخصات xiaomi-14t

گوشی‌های سری ۱۳T شیائومی مشخصات بسیار جذابی داشتند اما گوشی‌های سری ۱۴T چه مشخصاتی خواهند داشت؟

روند بازار – زمان زیادی از عرضه‌ی گوشی‌های شیائومی ۱۳T و شیائومی ۱۳T پرو نمی‌گذرد اما شایعات و گمانه‌زنی‌‌ها از حالا در مورد نسل بعدی این گوشی‌ها یعنی سری ۱۴T آغاز شده است.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گوشی شیائومی ۱۴T پرو نسخه‌ی ری‌برندشده‌ی ردمی K70 اولترا خواهد بود. ردمی K70 اولترا چهارمین و احتمالاً قدرتمندترین عضو خانواده‌ی ردمی K70 خواهد بود که هنوز معرفی نشده است.

ردمی K60 اولترا با کمی تغییرات در بازار جهانی با نام شیائومی ۱۳T پرو عرضه شد بنابراین می‌توان انتظار داشت که این رویه برای شیائومی ۱۴T پرو و ردمی K70 اولترا صدق کند.

دیجیتال چت استیشن ادعا می‌کند که ردمی K70 اولترا به تراشه‌ی پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز خواهد بود. مشخص نیست که شیائومی ۱۴T پرو از همین تراشه استفاده خواهد کرد یا خیر.

گفته می‌شود سری شیائومی ۱۴T با دوربین بهتر و نمایشگر اولد با حاشیه‌های بسیار کم از راه می‌رسد. هنوز اطلاعاتی از قیمت گوشی در دست نیست.

منبع
زومیت

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا