دانش و فناوری

ارائه تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:تا کنون هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال طرح دانش‌بنیان به ۵ بانک همکار معرفی کرده‌ایم که تسهیلاتی از این بانک‌ها به شرکت‌ها اعطا شده است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر بهزاد سلطانی گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور مشارکت گسترده بانک ها برای ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان و پیشگیری از افزایش تعداد نیروی انسانی شاغل در صندوق نوآوری و شکوفایی بخش اعظم فعالیت در زمینه ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان را از طریق بانک ها به انجام می رساند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از همکاری این صندوق با ۵ بانک کشور خبر داد و گفت:‌ تا کنون هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال طرح دانش‌بنیان به ۵ بانک همکار معرفی کرده‌ایم که تسهیلاتی از این بانک‌ها به شرکت‌ها اعطا شده است؛ همچنین برای همکاری با ۴ تا ۵ بانک دیگر در حال مذاکره هستیم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: نرخ نکول در بانک های مرتبط با شرکت های دانش بنیان صفر است و به همین دلیل خوش حسابی شرکت های دانش بنیان، همه بانک های کشور از همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای ارائه تسهیلات به شرکت ها استقبال می کنند.

وی افزود: صندوق از طریق استفاده اهرمی از موجودی خود در بانک ها موفق شده خدمات مضاعفی را به شرکت های دانش بنیان ارائه کند.

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: نمی توان مردم کشور را با واردات بی رویه تکنولوژی فقیر کرد و برای توسعه تکنولوژی در کشور هم می بایست حداکثر امکانات و منابع مالی بسیج شوند.

وی با تاکید بر اینکه آغاز فعالیت هر شرکت دانش بنیان چشم روشنی برای ملت ایران است، گفت: شرکت های دانش بنیان در دو الی سه سال آینده تحولات عظیمی را در اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی رقم خواهند زد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا