دانش و فناوری

اساتید برجسته بین‌المللی سلول‌های بنیادی به ایران می آیند

اساتید برجسته بین‌المللی سلول‌های بنیادی برای حضور در دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی به ایران سفر می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از  خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  در راستای دعوت از اساتید برجسته بین الملل دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی که با حمایت این ستاد برگزار می شود در این دوره ۲۶ استاد برجلسه خارجی و ۳۰ استاد ایرانی مقیم خارج در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد که همگی از اساتید برجسته حوزه خود هستند.

این اساتید از مراکز علمی سراسر دنیا از جمله قاره های اروپا، آسیای دور، آمریکا و همسایگان ما از جمله آمریکا، پرتقال، ایرلند، انگلیس، فرانسه، آلمان، چین، کره، مالزی، اتریش و هلند در دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی سخنرانی خواهند داشت.

به غیر از سخنرانان مدعو برخی از دانشمندان کشورهای دیگر نظیر روسیه، پاکستان، عراق، هند، مالزی ، اردن که ارائه مقاله آنها به عنوان سخنرانی پذیرفته شده است تا در این رویداد حضور داشته همچنین شرکت کنندگانی از کشورهای همسایه برای شرکت در این جشنواره ثبت نام نموده اند.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ۲۲ تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۶  در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا