کسب و کار

تاثیر بسته بندی فست فود در رشد و جذب مشتری

چکیده : راهنمای خرید ملزومات بسته بندی فست فود

امروزه با افزایش علاقه مردم به خوراکی‌های فست فود مانند پیتزا، ساندویچ و برگر، همچنین رشد افزون مجموعه‌های فست فود در سراسر کشور، استفاده از تکنیک های بازاریابی جهت جذب و ایجاد رضایت مشتریان مجموعه‌تان یکی از از نکات حایز اهمیت می‌باشد تا برندتان را در این بازار شلوغ و پر رقابت تک و منحصر به فرد کنید.

انتخاب جعبه فست فود مناسب

یکی از مهم ترین گام های بازاریابی برای جلب توجه مشتریان یک مجموعه غذایی، استفاده از محصولات بسته بندی زیبا، با کیفیت و در عین حال کاربردی می‌باشد. چند مورد از نکاتی که در انتخاب این محصولات باید به آن توجه نمایید شامل :

  •  توجه به کیفیت مقوای به کار رفته در مواد اولیه این محصولات
  • اهمیت به بهداشتی بودن و دارا بودن نشان سیب سلامت در آن ها ( به دلیل داشتن تماس مستقیم با غذای مجموعه شما)
  • کارایی بالا متناسب به استراتژیک مجموعه تان
  • اهمیت به انتخاب طرح چاپی جذاب و با کیفیت که توجه مشتریان را به خود جلب نماید
  • چاپ طرح اختصاصی و منحصر به فرد مجموعه‌تان بر روی این محصولات

می‌باشد.

اهمیت سفارش و درج چاپ طرح سفارشی

یکی دیگر از روش های موثر جهت تبلیغ مجموعه تان، استفاده از چاپ طرح اختصاصی دلخواه‌تان بر روی این بسته بندی‌های غذایی می‌باشد.

شما می‌توانید با چاپ طرح های گوناگون چاپی بر اساس سلیقه‌تان ، همچنین چاپ شماره تماس، آدرس، شعار تبلیغاتی و … روی جعبه پیتزاو سایر ملزومات فست فود، گام بلندی در جذب مشتری بردارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرایند چاپ طرح سفارشی و همچنین مشاهده نمونه کار های بیشتر، می‌توانید به وبسایت یکجاپک مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۳۵۳۷۵ تماس حاصل فرمایید.

چه محصولاتی از امکان چاپ اختصاصی بر خوردار می‌باشند ؟

از آنجایی که اغلب محصولات بسته بندی فست فودی از جنس مقوایی تشکیل شده اند، تمامی آن ها از قابلیت چاپ هر طرح و رنگی بر روی خود برخوردار می‌باشند.

چند مورد از محصولات پر طرفدار که می‌توانید با چاپ طرح مد نظرتان جلوه ویژه ای به آن ها بدهید شامل : 

  •  جعبه پیتزا
  • جعبه همبرگر
  • جعبه سوخاری
  • جعبه سیب زمینی سرخ کرده و ساندویچ

می‌باشد.

گفتنی است جعبه سوخاری، سیب زمینی و سایر جعبه های نگهداری غذای های چرب با روغن بالا از جنس مقوا ایندلبرد تشکیل شده اند که این نوع مقوا خاصیت منحصر به فردی در چاپ پذیری رنگ های مختلف دارد. همینطور مناسب ترین مقوا جهت چاپ طرح اختصاصی شما می‌باشد.

سایر محصولات بسته بندی

علاوه بر نمونه محصولاتی که پیشتر در این مقاله گفته شد، محصولات جدید دیگری در عرصه بسته بندی و پک رستورانی پا گذاشتند، که اتفاقا در مدت زمان کوتاه طرفداران پر شماری پیدا کردند.

  1. جعبه غذا
  2. پاکت حمل بیرون بر
  3. پاکت سیب زمینی قیفی
  4. ظرف اسلایس باکس

چند مورد از این دسته محصولات می‌باشند.

ملزومات فست فود

انتخاب و همکاری با یک تامین کننده مناسب

از آنجایی که امروزه شرکت های زیادی اقدام به تولید ملزومات فست فود و رستوران می‌کنند، همکاری با یک شرکت معتبر و صاحب نام که نیاز های شما را در هر زمان با بالاترین کیفیت تامین نماید بسیار مهم می‌باشد.

همانقدر که استفاده از یک محصول بسته بندی شیک و با کیفیت در رشد مجموعه شما تاثیر می‌گذارد، بسته بندی و سرو غذا در یک محصول با کیفیت پایین علاوه بر پایین آوردن کیفیت غذای شما می‌تواند تاثیر منفی در پیشرفت مجموعه‌تان بگذارد.

شرکت یکجاپک یکی از شرکت های تولید کننده این محصولات با بیش از ۱۵ سال سابقه می‌باشد. شما با انتخاب این شرکت معتبر می‌توانید کیفیت بسته بندی های غذای خود را تضمین نمایید. و در پیشرفت مجموعه‌تان گام بلندی بردارید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا