اجتماعی

تسهیلاتی برای خبرنگاران جهت ثبت نام بیمه تکمیلی

صندوق اعتباری هنر به مناسبت روز خبرنگار تسهیلاتی را برای ثبت نامه بیمه تکمیلی خبرنگاران اعلام کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، صندوق اعتباری هنر دسترسی خبرنگارانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام بیمه درمان تکمیلی نشده بودند به سامانه ثبت نام فراهم کرد.
براساس لیست تایید شده از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، خبرنگارانی که عضویت آنها در صندوق اعتباری هنر تایید شده است می توانند از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مردادماه از طریق وب سایت صندوق اعتباری هنر به نشانی  www.honarcredit.ir نسبت به انتخاب طرح و ثبت نام خود و افراد تحت تکفل اقدام نمایند.

صندوق اعتباری هنر با ایجاد ظرفیت تازه در زمینه خدمات رسانی به اهالی  فرهنگ و هنر و رسانه کشور اقدام به فراهم کردن شرایط برای بیمه تکمیلی نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان کشور کرده است. هدف از این اقدام خدمات دهی  پزشکی در راستای تامین درصد بالایی از هزینه های درمان بخصوص اعمال جراحی و هزینه های بیمارستانی برای نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان کشور می باشد.
شرایط بهره مندی از بیمه درمان تکمیلی عبارتند از:
۱- تکمیل فرایند عضویت در تارنمای صندوق و دریافت کد عضویت
۲- دارا بودن بیمه پایه( خدمات درمانی ، تامین اجتماعی، سلامت ایرانیان و …)

جهت مشاهده مراحل بهره مندی متقاضیان از خدمات بیمه درمان تکمیلی اینجا کلیک کنید.

 در سال ۹۷ براساس قرارداد منعقد شده با “بیمه سرمد” سطح جامعی از خدمات درمانی در قالب ۳ طرح (امید، آرامش و رفاه) با تعهدات و پوشش های متفاوت به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ارائه می شود. کلیه خدمات بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه بیمانو به آدرس  www.bimano.ir به اعضاء ارائه می شود.از طریق این سامانه اعضاء در هر زمان و مکان امکان بارگذاری مدارک و هزینه های پزشکی خود را دارند.

جهت مشاهده خدمات بیمه تکمیلی از اینجا اقدام کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا