فرهنگی

تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه‌ شعر شاملو

مهلت ارسال کتاب برای جایزه‌ شعر شاملو به دلیل استقبال فراوان تا ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، در اطلاعیه دبیرخانه این جایزه آمده است: تاکنون بیش از صد و پنجاه مجموعه به دبیرخانه جایزه شعر احمد شاملو رسیده است و داوران مرحله نخست، مدتی است کار بررسی کتاب‌های این دوره را آغاز کرده‌اند. با این حال به دلیل پیام‌های شاعران گرامی مبنی بر امکان تمدید مهلت ارسال کتاب برای این دوره، این مهلت تا پانزدهم مرداد امسال تمدید شد.

گفتنی‌ست نتایج مرحله اول پنجمین دوره جایزه، یکم مهر ماه اعلام خواهد شد.

دبیرخانه جایزه شعر شاملو مفتخر به قدردانی از استقبال بی شائبه شاعرانی است که مجموعه‌شعرهای گران‌قدرشان را از شهرهای دور و نزدیک، از آبادان، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بجنورد، بهبهان، تبریز، تهران، جیرفت، خرمشهر، دزفول، دهدشت، رشت، زنجان، سراب، شاهین‌شهر، شهرکرد، شیراز، فریمان (خراسان رضوی)، فیروز آباد (فارس)، فریدون‌کنار (مازندران)، فومن، قرچک، کرج، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، لاهیجان، لنگرود، مشهد، نیشابور و همدان برای شرکت در دوره حاضر جایزه ارسال کرده‌اند.

همچنین این مجموعه سپاسگزار همت بلند و همکاری ناشرین گرامی است که کماکان مثل سال‌های گذشته دبیرخانه جایزه را در به انجام رساندن هر چه پربارتر این امر فرهنگی یاری کرده‌اند.

شاعران گرامی و ناشران محترمی که علاقمند به شرکت در این رقابت هستند، فقط تا ۱۵ مرداد ماه امسال مهلت دارند که سه نسخه از کتاب‌های چاپ اول شعر نو خود را که در سال ۱۳۹۷ منتشر شده است برای دبیرخانه ارسال کنند.

دبیرخانه ارسال کتاب را به منزله علاقمندی به شرکت در رقابت ادبی جایزه شعر تلقی کرده و تنها کتاب‌های ارسال‌شده در این رقابت شرکت داده خواهد شد.

توضیح آنکه تاریخ مورد استناد، تاریخی است که در شناسنامه کتاب درج شده است.

نشانی: تهران، خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی، نبش خیابان مرادی، فروشگاه کتاب فرهنگان، کد پستی ۱۳۳۶۶۱۹۳۳۵»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا