اقتصادی

جدیدترین قیمت خودروها

امروز شنبه ۱۱آبان، قیمت خودروها با افزایش همراه بود به طوری که در برخی خودروها افزایش یک تا ۲ میلیون تومانی دیده می شود.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، چند هفته ای است که قیمت خودروها روند صعودی را در پیش گرفته است وهمچنان این روند صعودی ادامه دار است و بعد از تعطیلات طولانی هفته گذشته امروز بسیاری از خودروها با افزایش قیمت عرضه شدند که این افزایش قیمت تا ۳ میلیون تومان هم پیش رفت.

بر این اساس، سمند ال ایکس با افزایش ۸۰۰ هزارتومانی نسبت به روز کاری گذشته به قیمت ۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان و پژو۲۰۷ اتومات با افزایش دو میلیون تومانی به ۱۶۷ میلیون تومان رسید.

پژو۴۰۵ جی ال ایکس بدون تغییر ماند و با همان قیمت ۷۵ میلیون تومان عرضه شد وهمچنین پژو۲۰۶ تیپ۲ فول تنها ۵۰۰ هزارتومان افزایش قیمت داشته است که با قیمت ۸۳ میلیون و۵۰۰ هزارتومان معامله شد.

سایپا۱۱۱ با ۴۰۰ هزارتومان افزایش، با قیمت ۴۹ میلیون و۴۰۰ هزارتومان، سایپا ۱۳۱ با یک میلیون تومان افزایش، با قیمت ۴۶ میلیون تومان وتیبا ۲ سفید با ۳۰۰ هزارتومان افزایش، با قیمت ۵۸ میلیون تومان عرضه شد.

کوییک اتومات امروز با قیمت ۹۶ میلیون تومان عرضه شد که بر این اساس افزایش یک میلیون تومانی داشته است.

از میان خودروهای پرفروش، کیا سراتو ۲۰۰۰ اتومات با یک میلیون تومان افزایش، با قیمت ۲۸۳ میلیون تومان ورنو تندر۹۰ نیز با ۲ میلیون تومان افزایش، با قیمت ۱۲۷ میلیون تومان معامله شد.

در جدول زیر می توانید قیمت روز خودروهای پرفروش را ملاحظه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا