فرهنگی

حضور ۹ نویسنده از ایران در نمایشگاه کتاب پکن

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از حضور ۹ نویسنده درمحل غرفه ایران در نمایشگاه کتاب پکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، امیرمسعود شهرام نیا، در این باره گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته ۹ نویسنده مطرح کشور در غرفه ایران حضور دارند.

به گفته وی، این نویسندگان شامل «هوشنگ مرادی کرمانی»، نویسنده حوزه کودک و نوجوان که بسیاری از آثار او به زبان‌های مختلف ترجمه شده، «حسین پاینده»، منتقد ادبی و استاد نظریه و نقد ادبی دانشگاه علامه طباطبائی و برنده جایزه جلال آل‌احمد، «مرضیه سلیمانی»، نویسنده و مترجم که کتاب تاریخ اندیشه در چین را به فارسی ترجمه کرده و برنده جایزه کتاب سال است، «طاهره ایبد»، نویسنده کتاب کودک و نوجوان که در جشنواره‌های مختلفی داوری بخش کودک و نوجوان را بر عهده داشته، «الهام السادات میرزانیا»، دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی و مترجم فرهنگ چینی به فارسی، «علی اصغر سید آبادی»، شاعر و نویسنده حوزه ادبیات کودک و نوجوان، «شیوا مقانلو»، نویسنده، محقق و مترجم، «جعفرشیرعلی نیا»، نویسنده و پژوهشگر تاریخ دفاع مقدس و «سحر ترهنده»، پژوهشگر، منتقد ادبیات و تصویرگر کتاب کودک، هستند که در محل غرفه ایران در نمایشگاه کتاب پکن حضور خواهند داشت.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در ادامه خصوص نحوه حضور این نویسندگان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته برخی از این نویسندگان با حمایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و برخی نیز به صورت حمایت مشارکتی موسسه و ناشران در غرفه ایران حضور خواهند داشت.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور ماه برگزار می‌شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا