اقتصادی

خبر مهم برای متقاضیان مسکن مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور خبر داد و گفت: در تلاش برای رفع مشکلات حقوقی متقاضیان مسکن مهر هستیم.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، علی نبیان  ضمن بیان اینکه تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال در دستور کار نخست وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، اظهار داشت: این وزارتخانه متعهد به احداث ۹۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهایی با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر تا پایان امسال است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده است، افزود: تعیین تکلیف متقاضیانی که در پروژه مسکن مهر درگیر مشکلات حقوقی هستند از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

۲۵۲ فقره دست‌درازی به اراضی دولتی

معاون وزیر راه و شهرسازی با ابراز امیدواری برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ خاطرنشان کرد: رفع مشکلات حقوقی متقاضیان به پیشروی عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر سرعت می‌بخشد.

نبیان در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جلوگیری از زمین‌خواری یادآور شد: در ایام نوروز امسال ۲۵۲ مورد دست‌درازی به اراضی دولتی رخ داد که به‌سرعت رسیدگی شد و این اراضی به املاک دولت بازگشت.

 وی بابیان اینکه به دستور مقام معظم رهبری یگان حفاظت از اراضی دولتی در سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شد، اضافه کرد: این یگان حفاظتی از سه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون در تمام شهرستان‌ها و استان‌های کشور یگان‌های حفاظت از اراضی دولتی فعال‌شده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: حفاظت از اراضی دولتی یکی از مهم‌ترین وظایف این سازمان به شمار می‌روند که با بهره‌گیری از تمام اختیارات و امکانات موجود در این سازمان گام مؤثری در راستای حفظ و حراست از این اراضی در سراسر کشور برداشته‌شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا