سبک زندگی

راهکارهایی مؤثر برای آب کردن چربی های پهلو

تا به حال چند بار به خود قول داده اید که دیگر مراقب بدن تان باشید اما هر بار آن را به فردایی موکول کردید که معلوم نیست کی قرار است از راه برسد؟ بنابراین اگر منتظر نشانه یا چیزی بوده اید که به شما انگیزه دهد دستگیره های عشق یا همان پهلوهایتان را آب کنید، دیگر وقتش رسیده و باید دست به کار شوید. در ادامه به راهکارهایی مؤثر برای آب کردن پهلو خواهیم پرداخت.

۱- سبک زندگی تان را به تدریج تغییر دهید

آب کردن پهلو

شما باید بدانید که برای داشتن یک اندام زیبا و متناسب، ورزش به تنهایی کافی نیست. در حقیقت، ترکیبی از ورزش و سبک زندگی است که شما را به نتیجه ی مورد نظرتان می رساند. با ایجاد تغییر در عادت های ناسالم روزانه ی خود، نه تنها از شر چربی های پهلوهایتان خلاص خواهید شد، بلکه بسیاری از مشکلات جسمانی تان هم برطرف خواهند شد.

در وهله ی اول باید رژیم غذایی خود را کنترل کنید. دقت داشته باشید که اصلاً لازم نیست گرسنگی بکشید، بلکه وعده های غذایی تان باید به اندازه و حاوی مواد مغذی و چربی های ناسالم آن ها به کمترین میزان باشد.

۲- پروتئین دریافتی تان را بیشتر کنید

اگر به قدر کافی پروتئین مصرف نمی کنید، پروتئین های با کیفیت را در رژیم غذایی خود بگنجانید. این کار به شما کمک می کند چربی هایتان را آب کنید و مدت زمان بیشتری سیر بمانید.

تحقیقات نشان داده رژیم های غذایی ای که پروتئین بیشتری داشتند به کاهش سریع تر چربی های شکمی کمک کردند.

۳- برنامه ی منظمی از ورزش های هوازی را در پیش بگیرید

انجام ورزش های هوازی برای کاهش جربی های بدن ضروری است. برای خلاص شدن از پهلوهایتان باید انجام منظم ورزش های هوازی را شروع کنید. همچنین می توانید از یک مربی حرفه ای در مورد برنامه ی ورزشی تان مشورت بگیرید.

احتمالا باید کار خود را با یک روز درمیان سی دقیقه دویدن یا دوی آهسته شروع کنید و بعد، مدت زمان ورزش کردن تان را به تدریج بیشتر کنید.

۴- مصرف الکل را کنار بگذارید

الکل و ورزش باهم سنخیتی ندارند. اول اینکه، مصرف الکل فشار مضاعفی به قلب وارد می کند و دوم آنکه، مشروبات الکلی احساس گرسنگی می دهند، حتی اگر واقعاً گرسنه نباشید.

۵- حرکت چرخش کمر روسی

این حرکت می تواند مؤثر باشند چون بیشتر از دراز و نشست از بدن کار می کشد.

روی زمین بنشینید به طوری که زانوهایتان خم باشد. یک دمبل یا توپ طبی را با دو دست بگیرید و بالا تنه ی خود را از طرفی به طرفی دیگر بچرخانید.

۶- حرکت پلانک کناری

به بغل دراز بکشید به طوری که آرنج، کفل و پایتان روی زمین قرار بگیرد. پاهایتان را ثابت نگه دارید و با استفاده از آرنج تان، شروع به بلند کردن بالا تنه ی خود از روی زمین کنید، سپس بدن تان را به آرامی پایین برگردانید. این کار را با طرف دیگر بدن تان هم باید انجام دهید.

به خاطر داشته باشید که در این حرکت، صاف نگه داشتن بدن اهمیت زیادی دارد.

۷- حرکت کرانچ دوچرخه

به پشت دراز بکشید به طوری که پاهایتان صاف باشد. دست هایتان را بدون اینکه در هم قلاب شان کنید، پشت سرتان قرار دهید. شانه ها و پشت تان را از روی زمین بلند کنید. آرنج راست تان را به سمت زانوی چپ تان بکشید و بعد، این کار را برعکس تکرار کنید.

به خاطر داشته باشید که این حرکت را باید تا جایی که می توانید سریع انجام دهید.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا