سبک زندگی

روش های مراقبت از پوست

هر میزان وقت و انرژی برای رسیدگی به سلامت پوست خود صرف کنید جای دوری نمی رود اما فقط باید بدانید که قرار است چه جنبه ای از پوست خود را تقویت و چه نقص هایی را از آن فاکتور بگیرید. گاهی این تمایز سخت می شود چون شاید آنقدر که باید در مورد بایدها و نبایدهای سلامت پوست نمی دانیم با این حال یک نقطه مشترک در باور همه ماست که می شود با ساده ترین روش ها مراقبت از پوست را به یک برنامه روتین لابه لای روزمرگی ها تبدیل کرد، آنهم به سادگی با انتخاب از بین محصولاتی که برای محافظت روزانه از پوست شما در داخل یا خارج از خانه و در هر شرایطی طراحی و تولید می شوند.

نگهبان پوست جوان شما

کرم ایکتیان

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب وقتی پای سلامت و زیبایی پوست در میان باشد، باید همه جنبه‌های مراقبت از آن را درنظر بگیرید یا حداقل کار را به محصولاتی مانند این کرم دوکری بسپارید تا بدون نگرانی ۲۴ساعته از پوست‌تان محافظت کنید. کرمی  مغذی، آنتی‌اکسیدان و محافظت‌کننده از پوست در برابر عوامل محیطی مهاجم مانند باد، گرما، آفتاب و حتی سرما که با داشتن مجموعه‌ای از ترکیبات مانند وازلین، گلیسیرین و ویتامین‌E روزانه به بهترین شکل نگهبان پوست شماست. پس روزانه دوبار از آن روی پوست تمیز خود استفاده کنید.

با یک تیر دو نشان بزنید

بریدرم کرم

اگر به‌دنبال محصولی با یک ترکیب انحصاری برای محافظت جدی از پوست‌تان می‌گردید، کرم بریدرم اوریاژ یکی از همان‌هاست. محصولی محافظ و ترمیم‌کننده با عملکرد دوگانه که پوششی موثر در برابر عوامل ایجادکننده حساسیت، سوزش، سایش و آسیب‌رسان ایجاد می‌کند. درواقع ترکیب دو پلیمر موجود در این کرم با ایجاد پوششی در سطح پوست از آن در برابر عوامل آسیب‌رسان محیطی محافظت می‌کند و باعث بازسازی قسمت‌های آسیب‌دیده می‌شود. پس روزانه روی تمام قسمت‌های پوست که نیاز به بازسازی و محافظت دارد، استفاده کنید.

راه آسیب‌ها را سد کنید

کرم اینتنس

پوست ما برای دفع همه تغییرات ناگهانی و آسیب‌های خارجی نیاز به سدی نفوذناپذیر دارد. به‌همین دلیل محصولی مانند این کرم کدلی را پیشنهاد می‌کنیم، چون این کرم در هر شرایطی لایه هیدرو لیپیدیک پوست را بازسازی و لایه دفاعی پوست را تقویت می‌کند در نتیجه چربی طبیعی پوست شما بازسازی می‌شود. از سویی دیگر، این محصول با ساختار محافظت‌کننده و مغذی خود یک انتخاب ضروری برای پوست شما در تمام فصول به‌ویژه در شرایط سخت آب و هوایی (گرما، سرما، باد و خشکی هوا) است.

هم تقویت کننده هم آرام بخش

کرم پروتکسیون رپرتریس  

این محصول ترکیبی از مواد موثر تقویت‌کننده رگ‌هاست که خواص آرامش‌بخش زیادی دارد و از همه مهم‌تر محافظت از دفاع طبیعی پوست را بالا می‌برد و تحمل پوست با استفاده مکرر از آن بیشتر و بیشتر می‌شود. از طرفی این کرم حاوی اسیدهای چرب امگا ۶ با خواص تغذیه‌کنندگی است که مواد ضروری را به پوست می‌رساند و از پوست در برابر تهاجمات خارجی محافظت می‌کند. به‌علاوه اینکه لایه محافظتی پوست را بازسازی و دفاع طبیعی پوست را تقویت می‌کند.

تجربه آرامش بعد از توفان

کرم آیس‌سورس

برای اینکه بتوانید همزمان با محافظت از زیبایی پوست حس لطافت و آرامش را تجربه کنید، می‌توانید مراقبت از پوست‌تان را به این محصول پلار بسپارید. کرمی مرطوب‌کننده و آنتی‌اکسیدان که با رطوبت‌رسانی ماندگار سطحی و عمقی، از ظهور چروک‌های سطحی ناشی از خستگی و بی‌آبی مفرط پوست جلوگیری می‌کند، اما نکته اصلی اینجاست که با داشتن عصاره پلانکتون دریایی و ویتامین  E   از پوست در برابر عوامل خارجی به‌خوبی محافظت می‌کند و با تامین انواع ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی حس لطافت و نرمی ویژه‌ای به آن می‌بخشد.

محافظ ویژه سلول‌های پوست

سیتی کرم

افزایش روزانه آلودگی هوا به‌ویژه در شهرهای بزرگ، باعث صدمات شدید و پیری زودرس پوست می‌شود. اما نگران نباشید چون انستیتو استادرم با ارائه محصولی ضداشعه UV و ضدآلودگی هوا برای محافظت از پوست در برابر این عوامل آسیب‌رسان محیط محصولی ویژه ارائه داده است. محصولی با محافظت ویژه از سلول‌ها جهت تداوم سلامت و زیبایی پوست که از آسیب سلولی، پیری ناشی از آفتاب و التهاب پوست پیشگیری می‌کند. همچنین تقویت سیستم دفاع طبیعی پوست در برابر رادیکال‌های آزاد که موجب حفظ جوانی پوست می‌شود.

تقویت و مراقبت عمقی پوست

کرم نوتریسیون کانفورت

برای ترمیم و تغذیه لایه محافظ روی پوست باید ضمن دوری از آسیب‌های خارجی مانند تابش آفتاب و وزش باد، چربی‌های ضروری اپیدرم را به‌صورت عمقی تامین کنید، آن‌هم با محصولاتی مانند این کرم گینو که سرشار از ویتامین و روغن‌های امگاست که چربی‌های ضروری و ویتامین‌های لازم پوست را به آن می‌رسانند و باعث نرمی پوست‌های خشک می‌شوند. این کرم همچنین با نفوذ سریع در پوست به کمک چربی‌های محافظ، لایه هیدرولیپیدی پوست را احیا و ترمیم می‌کند.

با پیری زودرس بجنگید

فلوئید مای پایو

انواع پوست‌ها از نرمال تا مختلط با انواع مشکلات ازجمله خسته یا کدر بودن درنهایت به مراقبت بیشتر و تقویت نیاز دارد تا ضمن رفع خستگی و شاداب شدن از پیری زودرس آن جلوگیری شود. اما با اطمینان به شما می‌گوییم که این محصول پایو به‌عنوان یک فلوئید آنتی‌اکسیدان و مغذی، سم‌زدایی و محافظت از پوست شما را به نحو احسن برعهده می‌گیرد. علاوه بر اینکه از خاصیت پروبیوتیک برای تقویت سد دفاعی و آبرسانی برای مراقبت و شفافیت روزانه پوست بهره می‌گیرد.

ضدضربه شوید

سرم حفاظتی فیلورگا

این محصول با ترکیبی از مواد فعال هم اثرات مضر رادیکال‌های آزاد به‌ویژه پرتوهای ماوراءبنفش خورشید و آلودگی را خنثی می‌کند و هم از فعالیت آنزیمی که به مرور باعث از بین رفتن اسید هیالورونیک (پرکننده‌های طبیعی خطوط پوست) می‌شود، جلوگیری می‌کند، پس می‌توانید با خیال راحت جوانی و حفاظت از پوست‌تان را به این محصول بسپارید تا با کوکتلی از مواد آنتی‌اکسیدانی ضمن مراقبت باعث بهبود قوام پوست و همچنین پر شدن صورت شود.

حتما بعد از ۳۰ سالگی مصرف کنید

کرم روغن آرگان

یکی از قدم‌های مهمی که باید برای مبارزه با پیری پوست خود بعد از ۳۰سالگی بردارید، مصرف همین کرم‌های محافظت‌کننده است،‌ به‌ویژه اگر پای خواص و ویژگی‌های روغن آرگان در میان باشد چون آن وقت است که نگرانی جای خود را به اعتماد داده و بیشتر نواقص پوست برطرف می‌شود. کرم روغن آرگان میس ادن با تکیه بر رطوبت‌رسانی و تغذیه عمقی پوست و با مجموعه‌ای از ترکیبات موثر مانند روغن آرگان، کره کاریته، روغن جوجوبا، ویتامین E، روغن بادام شیرین و گلیسیرین به بهترین شکل از پوست شما مراقبت می‌کند.

هم ضد آفتاب، هم محافظ

کرم آکواپورین اکتیو

یک ضدآفتاب، مرطوب‌کننده و محافظ تمام‌عیار برای پوست‌هایی که به سرعت تحت‌تاثیر تغییرات دچار آسیب می‌شوند. اوسرین با این کرم ضدآب تا ساعت‌ها از پوست شما در برابر صدمات محیطی محافظت کرده و با تامین کننده رطوبت از عمق پوست به شاداب و جوان ماندن آن کمک ویژه‌ای می‌کند. به‌علاوه با داشتن SPF 15 به‌عنوان یک محافظت‌کننده پوست در برابر UVA/UVB عمل می‌کند. پس هر صبح این کرم را روی پوست کاملا تمیز بمالید و در صورت نیاز در طول روز تجدید کنید.

اگر مراقب ۲۴ ساعته می‌خواهید

کرم لایت فرش

اگر می‌خواهید برای پوست خود کاری کنید باید در مواقع مورد‌نیاز عکس‌العمل‌های به‌موقعی از خود نشان دهید. اما از آنجا که این کار در همه شرایط امکان‌پذیر نیست، بهتر است محافظت از پوست‌تان را به کرم‌هایی با ماندگاری و تاثیر ۲۴ساعته بسپارید. محصولاتی مانند این کرم نوکس که علاوه بر اینکه پایه‌ای مناسب زیر آرایش هستند کار جمع شدن منافذ، جلوگیری از ایجاد لک و جوش و تنظیم چربی پوست را به‌خوبی در کنار مراقبت از طراوت پوست انجام می‌دهند.

مراقبت از نوع حرفه‌ای

کرم کیووی

برای اینکه پوست شما ظاهری جوان، نرم و لطیف داشته باشد، مراقبت و رطوبت‌رسانی روزانه به آن ضروری است. کرم کیو وی با ترکیبی از مرطوب‌کننده‌های مغذی و ضدآفتاب SPF+ 30 از پوست شما دربرابر صدمات و پیری زودرس ناشی از اشعه‌های خورشید حفاظت می‌کند. از طرفی فرمولاسیون غیرچرب آن برای استفاده زیر آرایش یا به تنهایی بسیار مناسب است. پس به‌عنوان محصولی محافظ و قوی هر روز بعد از شست‌وشو مقدار مناسبی از آن  را روی صورت و گردن خود ماساژ دهید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا