دانش و فناوری

سامانه کار مجازی راه اندازی شد

محققان ایرانی موفق به راه اندازی سامانه کار مجازی شدند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از صحا، مهدی محمدی مجری طرح سامانه کار مجازی گفت: سامانه کارآفرینان یک سامانه آزاد برای سازمان‌های دولتی و خصوصی، مهندسان نرم‌افزار و شبکه، دانشجویان، مدارس و موسسات آموزش عالی و مصارف شخصی و خانگی است.

وی افزود: این سامانه با داشتن مجموعه کاملی از امکانات تعریف پروژه‌های دولتی و خصوصی، نظارت بر پروژه، برگزاری مناقصه مجازی و شورای حل اختلاف، توانایی ایجاد اشتغال و تامین نیرو برای طیف وسیعی از کارفرمایان و پیمانکاران را دارد.

محمدی تاکید کرد: این سامانه علاوه بر اینکه به منظور برطرف کردن نیاز کارفرمایان و پیمانکاران، سرعت و کیفیت مناسبی دارد، از مدیریت آسانی برخوردار بوده و می‌تواند در عین سادگی به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کرده و ابزارهای مورد نیاز را در کم‌ترین زمان ممکن در اختیار آنان قرار دهد.

وی در رابطه با مشخصات فنی طرح گفت: این طرح شامل مراحلی از جمله ثبت‌نام، فعال‌سازی نام کاربری، بازیابی کلمه عبور، پروفایل کاربر، اطلاعات شخصی، اطلاعات حساب بانکی، اطلاعات کاربری، عکس پروفایل، مهارت‌های من و نمایش وضعیت پروفایل به صورت نمودار است.

مدیرعامل این شرکت انتخاب مهارت‌های پروژه به صورت Ajax، پیاده‌سازی نسخه‌های نهایی و استقرار سیستم و… را از دیگر ویژگی‌های این طرح دانسته و در رابطه با بازار هدف محصول خود گفت: متخصصان رشته الکترونیک و رشته IT، برنامه‌نویسان و طراحان گرافیک، مترجمین و مشاوران می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

وی در ادامه برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی، استفاده از امکاناتی مانند تبلیغات اینترنتی، بهینه‌سازی سامانه در موتورهای جستجوگر بزرگ دنیا، معرفی سامانه در شبکه‌های اجتماعی، علمی و اقتصادی معتبر جهان را از اقدامات شرکت برای معرفی این سامانه دانست و گفت: ایجاد مشاغل خانگی و معرفی محصولات و خدمات این مشاغل به افرادی که به آنها نیاز دارند، ایجاد فرصت‌های اشتغال برای برخی از رشته‌های خاص دانشگاهی، ایجاد زمینه لازم برای معرفی توانمندی‌ها و محصولات و خدمات مشاغل آزاد و جمع‌آوری پایگاه داده‌ای از افراد این مشاغل از مزایای این سامانه است.

محمدی در رابطه با تسهیلات صندوق حمایت از صنایع الکترونیک نیز گفت: مبلغی که به عنوان تسهیلات در اختیار شرکت قرار گرفت صرف راه‌اندازی سامانه شد و برای ما مثبت بود، اما روند دریافت این تسهیلات کمی سخت‌گیرانه است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا