اقتصادی

عرضه گندم صادراتی ۶ استان در بورس کالا

تالار صادراتی بورس کالا امروز میزبان عرضه ۶۰ هزار تن گندم خوراکی استان‌های خراسان شمالی، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب، به نقل از خبرگزاری مهر ، در جریان معاملات امروز ۲۸۵ هزار تن گندم نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود. علاوه براین، یک هزار و ۴۷۵ تن شکر و ۱۰۰ هزار قطعه جوجه یک روزه نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران نیز در تالار صادراتی روی میز فروش می رود. همچنین عرضه ۲۹ هزار و ۸۰۰ تن قیر و ۳۰ هزار تن گوگرد نیز در تالار صادراتی انجام می شود.

این گزارش حاکی است، ۶۰۰ تن مس کاتد، ۴۴۰ تن سبد میلگرد ۳۲ تا A۳-۱۰،   ۵۰۰ تن میلگرد کلاف A۳-۸ و ۶ هزار تن تختال طول کوتاه در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود. تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز شاهد عرضه ۹۰ هزار و ۷۶۵ تن قیر، مواد شیمیایی، مواد پلیمری و وکیوم باتوم است.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۶۰۸ تن ضایعات فلزی، یک هزار تن کنسانتره فسفات و یک هزار و ۳۶۸ تن نخ پلی استر را تجربه می کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا