اقتصادی

فرصت خوب اشتغالزایی در منطقه اقتصادی پیام

به گزارشپایگاه خبری روند بازار، به نقل از مهر، محمدعلی نجفی در بازدید از فرودگاه پیام که پیش از ظهر سه شنبه انجام شد با اشاره به اینکه باید در مناطق آزاد همکاری دوجانبه ای با استان ها صورت گیرد ،افزود: بدون شک باید این منطقه از نظر اقتصادی تقویت شود؛ استفاده از ظرفیت بخش خصوصی زمینه تحقق اهداف عالی و مد نظر را بیش از گذشته میسر می سازد.

وی گفت: ساکنان البرز باید در جریان ظرفیت های این مجموعه قرار گیرند، همچنین با توجه به پتانسیل های ارزشمند پیام، درصدد بهره مندی هر چه بیشتر از این مجموعه هستیم.
وی بابیان اینکه نرخ بیکاری در البرز نگران کننده است افزود: منطقه ویژه پیام می تواند بسترهای خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم کند.
استاندار البرز اضافه کرد: این منطقه فرصت بزرگی برای استان و کشور محسوب می شود، همچنین برای مسافربری کردن این مجموعه باید زیرساخت های لازم صورت گیرد.
وی گفت: چالش هایی در منطقه برای مسافربری کردن پیام وجود دارد که با اهتمام ویژه ای درصد رفع آنها هستیم.
وی ادامه داد: رفع مشکلات بزرگراه شهید همت طی جلساتی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی و برطرف می شود و موانع موجود در مسیر رشد استان به مسئولان ملی ارائه و اعلام می شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا