اقتصادی

قیمت جدید دو محصول سایپا مشخص شد

گروه خودروسازی سایپا به تازگی قیمت جدید دو محصول خود را اعلام کرده است و مشتریان باید مبالغ جدید را برای این خودروها پرداخت کنند.

به گزارش روند بازار به نقل از آخرین‌خودرو، به تازگی دعوتنامه های محصولات سایپا برای مشتریان صادر شده است و حالا با اعمال استانداردهای جدید، افزایش قیمت را برای این خودروها شاهد هستیم. بر اساس دعوتنامه های ارسال شده توسط مخاطبین عزیز آخرین خودرو، قیمت کوییک R تیپ S حالا به ۲۹۲ میلیون تومان رسیده است و قیمت ساینا S هم ۳۲۶ میلیون تومان محاسبه شده است.

خودروسازان در ماه های اخیر قیمت خودروهای خود را بصورت چند مرحله ای با اضافه شدن استانداردهای جدید اضافه کرده اند. هنوز قیمت خودروها در کارخانه به ثبات درستی نرسیده و مدام در دعوتنامه های جدید خودروسازان، افزایش قیمت های جزئی با اسامی مختلف را می بینیم. مشخص نیست فرآیند استاندارد سازی و اضافه شدن برخی از قابلیت ها تا چه اندازه طول می کشد اما تا زمانی که این روند را داشته باشیم، قیمت ها هم دستخوش تغییر خواهند بود.

نام خودروقیمت با استاندارد (تومان)
کوییک R تیپ S۲۹۲,۶۲۸,۰۰۰
ساینا S۳۲۶,۳۲۹,۰۰۰

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا