اقتصادی

قیمت خودرو ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم روند ثابت بازار خودرو در روز‌های آینده

بازار امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، نشان می‌دهد قیمت خودرو در تمامی محصولات نسبت به روز گذشته تغییری پیدا نکرده و با همان قیمت ثابت، بدون تغییر معامله می‌شود.

به گزارش روند بازار، قیمت خودرو امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، با آغاز روند دوباره معاملات در بازار، هیچ‌گونه تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و تمامی محصولات در ثبات کامل خرید و فروش می‌شوند. در ادامه نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو تاثیری بر قیمت تمامی محصولات نگذاشته است.

قیمت خودرو‌های داخلی

در روز جاری قیمت خودرو‌های داخلی هیچ تغییری نداشته و ثابت مانده‌ است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یکی از محبوب‌ترین محصولات ایران‌خودرو با قیمت ثابت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

قیمت پژو پارس سفارشی ELX نسبت به روز گذشته تغییر نکرده و با قیمت ۷۴۷ میلیون تومان می‌توان آن را از بازار خریداری کرد.

رانا پلاس پانوراما (ارتقا)، از دیگر محصولات ایران‌خودرو، هیچ‌گونه تغییری پیدا نکرده و با قیمت ۷۱۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که همانند سایر محصولات این شرکت بدون تغییر است و با قیمت ۵۴۲ میلیون تومان می‌توان آن را خرید. سایر محصولات نیز به همین ترتیب بدون تغییر بوده‌اند.

 قیمت انواع خودرو داخلی 8 اردیبهشت 1403

قیمت خودرو‌های مونتاژی

از ابتدای معاملات امروز، قیمت خودرو‌های مونتاژی همانند خودروهای داخلی تغییری نیافته‌اند.

آریزو ۵ اسپورت از محصولات برتر مدیران خودرو با قیمت یک میلیاردو ۴۱۷ میلیون تومان قابل خرید است که این محصول هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته خود نداشته است.

قیمت تیگو ۸ پرو (هیبرید) در حال حاضر سه میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان است که یکی دیگر از محصولات مدیران‌خودرو به شمار می‌رود.

جک S5 از دسته محصولات کرمان‌موتور است که با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. سایر محصولات مونتاژی نیز بدون هیچ تغییر قیمتی ثابت مانده‌اند.

هایما ۸ اس از محصولات ایران‌خودرو به شمار می‌رود که تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و در بازار با قیمت یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

 قیمت انواع خودرو خارجی 8 اردیبهشت 1403

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا