اقتصادی

قیمت دلار امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار به کف قیمت رسید

قیمت دلار امروز با کاهش ۳۰۰ تومانی در کف کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. روز یکشنبه اخبار خاصی توجه معامله‌گران را به خود جلب نکرده و حضور بازارساز پررنگ است.

به گزارش روند بازار،‌ قیمت دلار در شروع دومین روز هفته با کاهش ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد. دلار در لحظه نگارش این گزارش در پله چهارم و کف کریدور ششم معامله شد. کاهش پلکانی این اسکناس از ابتدای اردیبهشت کلید خورده و همچنان ادامه دارد.

قیمت دلار امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازارساز در تقلا برای مهار دلار

معامله‌گران روند عرضه و تقاضا را در تعادل عنوان می‌کنند و معتقدند حضور بازارساز همانند هفته‌های گذشته به قوت خود پابرجاست.

کارشناسان اقتصادی ماه‌های خرداد و تیر را کف قیمت دلار می‌دانند و معتقدند اگر روند بازار ارز مشابه سال‌های گذشته باشد شاهد کمترین ارزش برای دلار در ماه‌های اخیر خواهیم بود.

قیمت تتر در کف کریدور ۶۰ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد

قیمت درهم امروز با ۲۰۰ تومان افت، با رقم ۱۶ هزار و ۳۴۰ تومانی در حال معامله است. تتر با افت ۳۰۰ تومانی با رقم ۶۰ هزار و ۹۵۰ تومانی معامله می‌شود.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۷۰۰ تومانی روی رقم ۷۵ هزار و ۴۱۰ تومانی ایستاده و یورو نیز با رقم ۶۵ هزار ۲۱۰ تومانی در حال معامله است و کاهش ۳۰۰ تومانی دارد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز بدون تغییر بازگشایی شدند. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۷۹ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۹۰۴ تومان عرضه شد.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا