اقتصادی

قیمت روز خودرو؛ ریزش قیمت‌ها ادامه دارد

امروز محصولات ایران خودرو به روند کاهش قیمت روز‌های گذشته ادامه می‌دهند. این روند به کندی پیش می‌رود، اما می‌توان به تداوم آن امیدوار بود. امروز محصولات سایپا هم به جمع ایران خودرویی‌ها پیوسته‌اند و تا ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را به نام خود ثبت کرده‌اند. همچنین امروز قیمت انواع MVM از سری محصولات مدیران خودرو بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده، اما قیمت انواع جک از سری محصولات کرمان موتور، تا سه میلیون تومان پایین آمده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۳ شهریور ۹۸ 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز در ادامه روند روز گذشته و به طور کاهشی در بازار ظاهر شده است. دانگ‌فنگ H۳۰ تیپ ۲ امروز بیشترین کاهش قیمت در بین محصولات ایران خودرو را به نام خود ثبت کرده و حدود دو میلیون تومان ارزان شده است. طوری که امروز برای خرید دانگ‌فنگ H۳۰ تیپ ۲ باید ۱۳۲ میلیون تومان هزینه کنید. باید توجه داشته باشید که ایران خودرو قیمت این محصول را ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد.  

بعد از دانگ‌فنگ، امروز پژو ۲۰۶ پرچم‌دار کاهش قیمت محصولات ایران خودرو است. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز در بازار ۴۰۰ هزار تومان کاهش داشته و به ۸۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز کاهش قیمت بیشتری را پشت سر گذاشته و حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده است. طوری که امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار با قیمت ۹۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار از این کاهش قیمت مستثنی نیست و در بازار حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده و حدود ۹۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX کاهش ناچیز ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند و امروز قیمت این محصول به ۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده. پژو ۴۰۵ GLX دو‌گانه‌سوز کمی بیشتر ارزان شده و با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی تا ۷۵ میلیون تومان پایین آمده است. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ SLX در بازار نسبت به روند کاهش قیمت‌ها بی‌تفاوت عمل می‌کند و همچنان در بازار ۸۳ میلیون تومان قیمت دارد. این درحالی است که قیمت مصوب کارخانه حدود ۶۸ میلیون یعنی ۱۵ میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار است.

سمند LX امروز در بازار ۵۰۰ هزار تومان کوتاه آمده و حدود ۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. سمند EF۷ کاهش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. طوری که قیمت این محصول با کاهش یک میلیون تومانی به حدود ۸۴ میلیون تومان رسیده است.  

رانا و پژو پارس امروز در بازار کاری به کار روند کاهش قیمت ندارند. پژو پارس همچنان سر جایش ثبات ایستاده و ۹۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین رانا امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد که حدود ۱۰ میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است.  

دنا معمولی امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. طوری که دنا معمولی تیپ ۲ در بازار همچنان ۱۱۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. در طرف مقابل دنا پلاس توربو تا حدودی این کوتاهی را جبران کرده و با کاهش یک میلیونی به ۱۶۷ میلیون تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ۹۰ میلیون تومان است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۳ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودروقیمت امروز (تومان)قیمت روز گذشته (تومان)قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان۵۲,۵۰۰,۰۰۰۵۲,۸۰۰,۰۰۰۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX۷۵,۵۰۰,۰۰۰۷۶,۰۰۰,۰۰۰۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7۸۴,۰۰۰,۰۰۰۸۵,۰۰۰,۰۰۰ حاشیه بازار
پژو GLX 405۷۲,۷۰۰,۰۰۰۷۳,۰۰۰,۰۰۰۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز۷۵,۰۰۰,۰۰۰۷۵,۵۰۰,۰۰۰۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405۸۳,۰۰۰,۰۰۰۸۳,۰۰۰,۰۰۰۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس۹۴,۸۰۰,۰۰۰۹۴,۸۰۰,۰۰۰۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲۸۱,۳۰۰,۰۰۰۸۱,۷۰۰,۰۰۰۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵۹۶,۲۰۰,۰۰۰۹۷,۳۰۰,۰۰۰۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار۹۶,۰۰۰,۰۰۰۹۷,۲۰۰,۰۰۰۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا۷۷,۵۰۰,۰۰۰۷۷,۵۰۰,۰۰۰۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ ۲۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو۱۶۷,۰۰۰,۰۰۰۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰۸۹,۹۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده‌ای۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰۱۱۹,۰۰۰,۰۰۰۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰۱۶۱,۰۰۰,۰۰۰حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30 تیپ ۲۱۳۲,۰۰۰,۰۰۰۱۳۴,۰۰۰,۰۰۰۷۶,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز یکشنبه ۳ شهریور ۹۸

امروز قیمت محصولات سایپا در ادامه کاهش روز گذشته، کمی پایین‌تر آمده. سرآمد کاهش قیمت در بین محصولات سایپا، متعلق به ساینا است که امروز ۷۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۵۶ میلیون تومان رسیده است. به عبارتی می‌توان گفت: حالا دیگر تفاوتی بین قیمت کارخانه و بازار ساینا وجود ندارد. چراکه کارخانه این محصول را ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است.  

قیمت روز تیبا صندوق‌دار کاهش خیلی کمتری نسبت به ساینا دارد. امروز تیبا صندوق‌دار در بازار ۱۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۵۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. با این حال تیبا ۲ از قاعده کاهش قیمت محصولات ایران خودرو پیروی نمی‌کند. قیمت روز تیبا ۲ همچنان روی ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ایستاده و تقریبا هفت میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد.  

قیمت روز پراید امروز یکشنبه ۳ شهریور ۹۸

قیمت پراید امروز در بازار خودرو‌های داخلی کمی پایین آمده. طوری که انواع پراید امروز تا ۴۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده‌اند. امروز پراید ۱۱۱ در بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و فاصله خود با مرز ۵۰ میلیونی را بیشتر کرده است. پراید سایپا ۱۳۱ در بازار ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده و امروز با قیمت ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پراید وانت یا سایپا ۱۵۱ امروز کاهش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. قیمت این محصول امروز در بازار ۴۰۰ هزار تومان پایین آمده و به ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز محصولات سایپا امروز یکشنبه ۳ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودروقیمت امروز (تومان)قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱۴۸,۵۰۰,۰۰۰۴۸,۷۰۰,۰۰۰۳۹,۶۸۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱۴۳,۸۰۰,۰۰۰۴۴,۱۰۰,۰۰۰۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱۴۳,۶۰۰,۰۰۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار۵۱,۲۰۰,۰۰۰۵۱,۳۰۰,۰۰۰۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲۵۷,۳۰۰,۰۰۰۵۷,۳۰۰,۰۰۰۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا۵۶,۰۰۰,۰۰۰۵۶,۷۰۰,۰۰۰۵۵,۹۴۳,۰۰۰

قیمت محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۳ شهریور ۹۸

امروز انواع جک از سری محصولات کرمان‌موتور با کاهش قیمت روبرو است. البته این قاعده درباره جک J۴ صادق نیست و این محصول در بازار همچنان با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که حدود پنج میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه است. جک S۳ در بازار امروز سه میلیون تومان ارزش خود را از دست داده است. طوری که قیمت روز جک S۳ امروز به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده و تقریبا ۲۵ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. جک S۵ دیگر محصول کرمان‌موتور است که امروز دو میلیون تومان ارزان شده و به ۲۷۱ میلیون تومان رسیده است. اگر بخواهید این محصول را از کارخانه بخرید، باید ۳۰ میلیون تومان بیشتر هزینه کنید.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۳ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودروقیمت امروز (تومان)قیمت روز گذشته (تومان)قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک۲۷۱,۰۰۰,۰۰۰۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۳ شهریور ۹۸

امروز خبری از کاهش قیمت انواع MVM از سری محصولات مدیران‌خودرو نیست. MVM ۳۱۵ هاچ‌بک بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و در بازار با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. به طرز جالبی قیمت‌هایی که کارخانه مدیران خودرو برای محصولاتش در نظر می‌گیرد، بالاتر از قیمت کف بازار است. مثلا همین MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در کارخانه ۱۴۰ میلیون تومان قیمت دارد. MVM X۲۲ اتوماتیک در بازار ۱۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما کارخانه روی رقم ۱۹۵ میلیون تومان اصرار می‌کند. اختلاف قیمت بازار و کارخانه برای MVM X۲۲ دنده‌ای بیشتر است. طوری که می‌توان این ماشین را در بازار حدود ۱۴۴ میلیون تومان به صورت نقدی خرید، اما کارخانه آن را ۱۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌فروشد. این اختلاف قیمت در مورد MVM X۳۳ به اوج خود می‌رسد. با اینکه فعالان بازار خودرو قیمت روز MVM X۳۳ را ۲۰۳ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، کارخانه قیمت این محصول را ۳۳ میلیون بالاتر یعنی ۲۳۶ میلیون تومان در نظر می‌گیرد.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۳ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودروقیمت روز بازار (تومان)قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳۲۰۳,۰۰۰,۰۰۰۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا