فرهنگی

«لبخند انار» به چاپ پانزدهم رسید

کتاب «لبخند انار» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی توسط انتشارات معین به چاپ پانزدهم رسید و مجموعه گزیده ادبیات کلاسیک ایران نیز با نام «گنج حکمت» به عنوان یازدهم رسید.

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از خبرنگار مهر، انتشارات معین به تازگی عناوینی را منتشر و تجدید چاپ کرده است. دو عنوان تازه منتشر شده این ناشر، «در جستجوی آینه» کتاب مکتوب و صوتی گزیده مقالات شمس است که توسط محمدعلی موحد تدوین شده و نسخه صوتی اش توسط هوشنگ آزادی‌ور قرائت شده است.

«گنج روز نیاز» در برگیرنده گزیده طبقات سوفی خواجه عبدالله انصاری با تدوین محمدسرور مولایی و صدای ناصر طهماسب دیگر کتاب مکتوب و صوتی تازه منتشر شده توسط این ناشر است که در کنار «در جستجوی آینه» در مجموعه «گنج حکمت» قرار می گیرد. این مجموعه کتاب‌های مکتوب و صوتی گزیده ادبیات کلاسیک ایران را با صدای گویندگان صدا و سیما و پیشکسوت کشور شامل می‌شود که تا به حال ۱۱ عنوان از آن منتشر و راهی بازار نشر شده است.

از جمله آثاری که انتشارات معین چاپ می‌کند، کتاب‌های هوشنگ مرادی کرمانی است که دو کتاب «لبخند انار» و «خمره» از آن‌ها به ترتیب به چاپ‌های پانزدهم و دوازدهم رسیده اند.

«مربای شیرین»، «شما که غریبه نیستید»، «مثل ماه شب چهارده» و «ته خیار» هم از دیگر کتاب‌های مرادی کرمانی بودند که همزمان با نمایشگاه کتاب تهران به چاپ‌های ۲۲، ۲۴، ۱۱ و دهم رسیدند.

یکی دیگر از آثار مربوط به ادبیات داستانی ایران که این ناشر چاپ کرده و تجدید چاپ شده، رمان «شاه توت ابریشمی دختر خدا» نوشته مرضیه معظمی گودرزی است. این کتاب یک رمان روان‌شناسی را در بر می‌گیرد و به تازگی به چاپ دوم رسیده است.

کتاب «شاهنامه نگاری» با عنوان فرعی «گذر از متن به تصویر» اثر فاطمه ماهوان هم از دیگر کتاب‌های این ناشر است که به تازگی چاپ شده و مراسم رونمایی اش در دانشگاه مشهد برگزار شد. در این کتاب، از خلال کتاب های تصویرگری شده و نقاشی ها به متن شاهنامه نگاه شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا