ورزش

نتایج درخشان تیم ملی کاراته ایران

به گزارش روند بازار به نقل از مهر این دوره از مسابقات که با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» شهر مادرید جریان دارد، عصر یکشنبه با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان می رسد.

روز شنبه ۱۹ آبان ماه در فاصله یک روز به پایان این مسابقات، تیم ملی کشورمان موفق به کسب یک نشان طلا توسط بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، یک نقره توسط سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم و ۳ برنز توسط ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم، هامون درفشی پور در وزن ۶۷- کیلوگرم و  سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم  شد.

در جدول رده بندی در فاصله یک روز به پایان این مسابقات ژاپن با یک طلا، دو نقره و یک برنز در صدر ایستاد و تیم ملی کشورمان با یک طلا، یک نقره و سه برنز در مکان دوم ایستاد. تیم های اسپانیا، آلمان، آذربایجان و یونان هم در مکانهای بعدی قرار دارند.

تیم کومیته بانوان پنجم شد و تیم کاتای بانوان (شادی جعفری زاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور ) فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی و انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی، امیر مهدیزاده و رزیتا علیپور هم در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده اند.

برنامه کاراته کاهای ایران در روز پایانی 

روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه در روز ششم و پایانی مسابقات، ساعت ۹/۳۰ دقیقه تیم مردان کاتای ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون در دیدار رده بندی با ترکیه پیکار می کند. کومیته تیمی مردان هم ساعت ۱۲/۴۵ دقیقه به دیدار ترکیه می رود تا برای کسب مدال طلای جهان مبارزه کند.

در این دوره از مسابقات تیم کاتای بانوان (شادی جعفری زاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور ) فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی و انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی، امیر مهدیزاده و رزیتا علیپور هم در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا