ورزش

نخستین باخت استقلال رقم خورد

تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان شکست خورد. داور در این مسابقه دو بار به نشانه اعلام پنالتی در سوت خود دمید.

بیشتر بخوانید: تیم استقلال با پیروزی لیگ را شروع کرد

به گزارش مهر، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز جمعه با برگزاری سه مسابقه دیگر پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها تیم استقلال از ساعت ۱۶:۴۰ میهمان تیم فولاد خوزستان بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد خاتمه یافت.

در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار شد، وریا غفوری (۶۳-پنالتی) برای استقلال و فرشاد احمدزاده (۷۳) و «لوسیانو پریرا» (۹۰ – پنالتی) برای فولاد گلزنی کردند.

محمود فکری سرمربی استقلال تیمش را با ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به میدان فرستاد.

بازی دو تیم در نیمه نخست چنگی به دل نزد. فولاد با هدایت جواد نکونام نیمه نخست را هجومی آغاز کرد و پِرس تیم استقلال را از زمین حریف در دستور کار قرار داد. با این حال اشتباهات فولادی‌ها در ارسال پاس به همدیگر باعث شد تا موقعیت چندانی نصیب این تیم نشود.

تیم استقلال هم که به دنبال کسب دومین برد خود در لیگ برتر بود، در نیمه نخست نتوانست دروازه فولاد را به جز در یک صحنه تهدید کند. در دقیقه ۲۰ محمدحسین مرادمند مدافع استقلال توپ ارسالی از نقطه کرنر را به ضربه سر به سمت دروازه فولاد زد اما بازیکنان فولاد توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند.

در نیمه دوم این تیم استقلال بود که با نظر محمدحسین زاهدی فر در دقیقه ۶۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد. وریا غفوی کاپیتان استقلال یک دقیقه بعد این ضربه پنالتی را وارد دروازه فولاد کرد تا آبی‌ها از حریف خود پیش بیافتند.

شادی استقلالی‌ها بعد از گل اول فقط ۱۰ دقیقه طول کشید. فولاد در دقیقه ۷۳ صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه استقلال شد. «آیاندا پاتوسی» توپ را روی دروازه استقلال ارسال کرد و فرشاد احمدزاده موفق شد در غفلت مدافعان استقلال با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۴ و بعد از آنکه داور به محمد آبشک بازیکن فولاد کارت زرد نشان داد، درگیری‌هایی بین بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم شکل گرفت. زاهدی فر داور مسابقه در نهایت حسین کعبی مربی فولاد را هم به دلیل شرکت در این درگیری‌ها از روی نیمکت اخراج کرد.

تلاش دو تیم برای جبران نتیجه به اعلام یک ضربه پنالتی برای تیم فولاد ختم شد. لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد در دقیقه ۸۹ این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا استقلال بازی برده را با باخت عوض کند.

فولاد با این تساوی ۴ امتیازی شد و استقلال هم که در بازی هفته اول به پیروزی رسیده بود، با نتیجه بازی امروز ۳ امتیازی باقی ماند.

در حال حاضر تیم گل گهر سیرجان با برد در بازی امروز خود مقابل مس رفسنجان با ۶ امتیاز صدرنشین جدول است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا