فرهنگی

نیکی مظفری: حال و هوای تئاتر خوب است

نیکی مظفری بازیگر سینما و تئاتر در گفتگو با خبرنگار سینمایی دیباچه، در خصوص فعالیت های اخیر خود گفت: در حال حاضر چند تئاتر پیشنهاد شده که بعضی از آنها را رد کردم و نتوانستم در آن حضور داشته باشم و در حال مذاکره برای حضور در یک تئاتر دیگرهستم که به محض شروع خبرش را در اختیار رسانه ها قرار می دهم.

به گزارش پایگاه خبری روند بازار وی گفت: پیشنهاد های سینمایی هم داشته ام اما پیشنهاد کار تلویزیونی خیر ، خدا را شکر میکنم که در حوزه سینما رو به رشد هستیم و مخاطبان خاص سینما را پبدا کرده ایم.

مظفری در خصوص دیگر حوزه ها و مخاطبین آنها نیز گفت: تلویزیون که در مدیوم خود مخاطب هایش را دارد اما تئاتر در حال حاضر خیلی بیشتر از پیش دیده شده است و خدا را شکر تئاتر های خوبی روی صحنه می روند و آبرومند هستند حال و هوای فعلی تئاتر نیز خوب است.

نیکی مظفری دختر مجید مظفری بازیگر پپیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون است که در حوزه تئاتر و سینما فعالیت های چشمگیری داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا