ورزش

هرگز در امور فنی گابریل کالدرون دخالتی نداشتم

محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مشکلات و مسائلی که این باشگاه با آن دست و پنجه نرم می کند آگاه است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین؛انصاری‌فرد به تازگی با یک اسپانسر جدید عقد قرارداد کرد ولی شواهد نشان می‌دهد هنوز باشگاه پرسپولیس از لحاظ مالی دچار سخت ترین بحران های ممکن است و در ادامه این بحران ها می‌تواند باشگاه را دچار وضعیت عجیب تری کند.

انصاری فرد در این مورد گفت: بله باید قبول کرد که نمی توانم مشکلات را پنهان کنم و بگویم هیچ بحرانی وجود ندارد. ما حتی یک لحظه هم نمی‌خواهیم هواداران نگران وضعیت تیم و باشگاه باشند. با هر سختی که باشد، راه خودمان را پیدا می کنیم و ادامه می دهیم به همین علت دوست ندارم که طرفداران خود را نگران وضعیت تیم کنیم.»

او اضافه کرد: «وقتی قبول مسئولیت کردم و به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگشتم، مطمئناً فکر این روزها را می کردم. پس من برای شانه خالی کردن از مسئولیت نیامده ام و می دانم دقیقاً باید چطور از بحران ها گذشت. برنامه های زیادی در ذهنم دارم اما باید قدم به قدم پیش برویم.»

مدیرعامل جدید پرسپولیس افزود: «وضعیت پرسپولیس آنقدر ها هم که می‌شنوید بد نیست. ما تلاش می‌کنیم با افزایش منابع درآمدزایی باشگاه پرسپولیس را به بهترین شرایط خود برسانیم. این را می دانید که  پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست که به سادگی بتوان آن را به بحران کشاند. ما تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران هیچ نگرانی به دلشان راه ندهند. قرار نیست باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی هایی که دارد، دست از ادامه کارش بکشد. اتفاقاً این مشکلات، ما را بیشتر به هم نزدیک می کند  چون می دانیم باید در کنار هم بمانیم و با هم از این مشکلات رد شویم. من راهی غیر از حمایت از یکدیگر در این شرایط نمی بینم. هیات مدیره باشگاه در کنار اعضای تیم و هواداران در این وضعیت مطمئنا کنار هم می مانند.»

از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که خودش سال ها فوتبالیست و مربی بوده، در خصوص شرایط فنی تیم پرسپولیس هم پرسیدیم که آیا به گابریل کالدرون، مشاوره های فنی می دهد یا نه، که این طور پاسخ داد: «نه من از وقتی به عنوان مدیر باشگاه وارد پرسپولیس شدم با کادرفنی به این توافق رسیدیم که به هیچ عنوان در کارش دخالت نکنم. حیطه فعالیت من زمین چمن نیست اما هر کمکی که کالدرون، مربیان و بازیکنان بخواهند، انجام می دهم. ما تلاش می کنیم جبهه دوم قدرتمندی بسازیم تا پرسپولیس در زمان بازی بتواند با سادگی خیال فعالیت‌هایش را پیش ببرد.»

انصاری فرد سپس به بحث در مورد شکایت برانکو ایوانکوویچ علیه باشگاه پرداخت و گفت: «بله، برانکو به همراه دستیارانش و همچنین ماریو بودیمیر، بازیکن فصل گذشته پرسپولیس شکایت‌های را علیه ما در فیفا داشتند. به غیر از آن چند پرونده شکایت دیگر هم وجود دارد که باید به آنها هم رسیدگی کنیم ولی همان طور که گفتم کارها را از طریق مجرای حقوقی و قانونی پیش می بریم. در این مدت، مسائلی هم مطرح شد و گفتند که برانکو را تهدید به شکایت کردم در حالی که من هرگز برانکو یا سایر افراد را تهدید نکردم، فقط گفتم برای هر موضوعی، قانونی وجود دارد و ما خارج از مرزهای قانون نخواهیم رفت. پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست. ما یکی از مهم ترین باشگاه آسیا را در اختیار داریم و باید بتوانیم از این تهدیدها برای خودمان فرصت بسازیم. فقط دنبال این هستیم که در حق پرسپولیس  اجحاف نشود. برانکو و دستیارانش برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و اصرار من بر این است که بتوانیم حقوق و مطالبات او را با توافق پرداخت کنیم.»

او در نهایت افزود: «با پیروزی مقابل فولاد یک برد دیگر به هواداران تقدیم کردیم و یک گام رو به جلو برداشتیم.ما برنامه‌های اقتصادی و مدیریتی کاملی داریم اما زمان می خواهیم تا این برنامه ها را در باشگاه به انجام برسانیم. با این حال از طرفداران پرسپولیس متشکرم که ما را حمایت و همراهی می کنند. از آنها می خواهم با همین دقت و ظرافت به کارشان ادامه بدهند و پشت تیم را خالی نکنند. ما امروز بیش از هر زمان دیگری به حمایت های آنها احتیاج داریم.»  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا