اجتماعی

واریز اعتبار سهمیه خودروهای عمومی تا ۴ اسفند

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری از واریز اعتبار سهمیه تخصیصی سوخت بهمن خودروهای حمل و نقل عمومی تا ۴ اسفند خبر داد.به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین ، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های از واریز اعتبار سهمیه تخصیصی سوخت بهمن ماه خودروهای حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های اینترنتی تا ۴ اسفند به حساب رانندگان خبر داد.
مرتضی ضامنی درباره واریز نوبت سوم یارانه سوخت اظهار داشت: تا روز یکشنبه ۴ اسفند، تفاوت ریالی سهمیه سوخت بهمن به حساب رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی که اطلاعاتشان تایید شده است، واریز می‌شود.
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: تاکنون دو مرحله از سهمیه سوخت اختصاص یافته به این دسته از رانندگان شامل آذر و دی، به حساب‌شان واریز شده است.
وی درباره آن دسته از رانندگانی که تاکنون اعتبار سوخت دریافت نکرده اند، گفت: فهرست ثبت شده تعدادی از رانندگان مشمول به علت مغایرت اطلاعات در بخش‌های مختلف دارای مشکل بود که پس از رفع ایراد، سهمیه بهمن ماه این خودروها نیز در زمان اعلام شده واریز می‌شود.
این مسئول در پایان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سهمیه‌های معوق رانندگان نیز بصورت تجمیعی تا نیمه اول اسفند به حساب‌شان واریز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا