ورزش

ژوزه مندز: تراکتور ۴ دروازه‌بان خوب دارد

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از “ورزش سه”، ژوزه مندز درباره پیوستن به تیم تراکتورسازی اظهار داشت: من ۸ سال در ایران فعالیت داشتم و به‌خوبی می‌دانستم که تراکتورسازی یک باشگاه بزرگ و پرهوادار است که همیشه برای پیروزی وارد زمین می‌شود و جزو تیم‌های قدرتمند فوتبال ایران است.

وی افزود: پیشنهاد این باشگاه برایم یک پیشنهاد خیلی خوب بود که از این پیشنهاد استقبال کردم و امیدوارم سال خوبی در این تیم داشته باشم و بتوانم به موفقیت این تیم کمک کنم.

مربی دروازه‌بانان تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من به‌خوبی می‌دانم که تراکتور یک تیم پرهوادار است که هوادارانش در هر دیدار این تیم در استادیوم حضور پیداکرده و از تیمشان حمایت می‌کنند.

مندز درباره وضعیت فعلی دروازه‌بان تیم گفت: ما ۴ دروازه‌بان خوب داریم که از عملکردشان راضی هستم. این بازیکنان جوانان آینده داری هستند و می‌توانند آینده تراکتور را تضمین کنند. من تجربه زیادی از تیم ملی برزیل دارم که سعی می‌کنم از تجاربم در این تیم بهره ببرم و دروازه‌بانانی که در اختیارم هستند را به اوج آمادگی برسانم.

مربی برزیلی تیم تراکتورسازی تأکید کرد: ما در تبریز تمریناتی داشتیم و در روزهای آینده اردویی تشکیل می‌دهیم که این اردو می‌تواند روی وضعیت فعلی این دروازه‌بانان تأثیر زیادی داشته باشد و تلاش می‌کنیم قبل از شروع مسابقات آن‌ها را به مرز آمادگی برسانیم و در حال حاضر هم از عملکردشان راضی هستم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا