اقتصادی

قیمت دلار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تتر در کانال ۶۱ هزار تومانی معامله شد

قیمت دلار امروز سه شنبه با نوسان افزایشی ۳۰۰ تومانی در کانال اول کریدور ششم بازگشایی شد. کارشناسان اقتصادی مسیر دلار را اصلاح قیمت عنوان می‌کنند و معامله‌گران می‌گویند دلار کریدور ۶۰ هزار تومانی را در هفته‌های آینده از دست می‌دهد.

به گزارش روند بازار، قیمت دلار امروز افزایش محدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی دارد. معامله‌گران روند فعلی قیمت دلار را حاصل تلاش بازارساز، کاهش تقاضا و آرامش اخبار سیاسی عنوان می‌کنند.

قیمت انواع ارز 18 اردیبهشت 1403

روند رنج دلار ادامه دارد؟

در چهارمین روز هفته، دلار در نیمه کانال اول کریدور ششم نوسان دارد و همانند روز گذشته با تلرانس قیمتی ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومانی معامله می‌شود. فعالان بازار ارز، روند قیمت دلار را به واسطه آرامش اوضاع سیاسی کاهشی عنوان می‌کنند. کارشناسان اقتصادی نیز این فراز و فرودهای محدود قیمت را، عادی عنوان می‌کنند و می‌گویند باید مانند یک نوسان محدود به آن نگاه کرد.

حواله و اسکناس دلار همچنان صعودی است

قیمت درهم امروز با رشد محدود ۷۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۷۴۰ تومانی در حال معامله است. قیمت تتر با رشد ۷۰۰ تومانی یک پله صعود کرد و با رقم ۶۱ هزار و ۶۵۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس ۱۵۰ تومان رشد داشت و روی رقم ۷۷ هزار و ۱۵۰ تومانی ایستاده و یورو نیز با رقم ۶۶ هزار ۱۶۰ تومانی در حال معامله است و رشد ۲۰۰ تومانی نسبت به آخرین معامله روز گذشته دارد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز نیز همانند سه روز گذشته افزایش. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۷۸۳ تومان و رشد ۱۹۵ تومانی و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۸۱۴ تومان و رشد ۱۸۲ تومانی عرضه شد.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا