اقتصادی

آخرین عرضه اولیه سال ۱۴۰۱، کشف قیمت شد

عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام ملی شیمی کشاورز، دیروز(شنبه) به عنوان آخرین عرضه اولیه سال ۱۴۰۱ در فرابورس انجام و هر سهم این شرکت ۶ هزار و ۱۸۱ ریال کشف قیمت شد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، ۱۵ درصد سهام شرکت ملی شیمی کشاورز عرضه اولیه در حالی دیروز(شنبه) به عنوان آخرین عرضه اولیه سال ۱۴۰۱ راهی میز فروش رفت که طی آن ۱۹۵ میلیون سهم قیمت ارزش گذاری ۵۱۹۷ ریالی و حداکثر سهمیه ۶.۵ میلیون سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار شد. در نهایت هم هر سهم این شرکت ۶ هزار و ۱۸۱ ریال کشف قیمت شد.

بر اساس این گزارش، در دوره سفارش‌گیری این عرضه اولیه که از ۱۱:۴۵ آغاز شد و تا ۱۳:۴۵ ادامه داشت، بازار دوم فرابورس شاهد رقابت ۶۵ صندوق در عرضه ۱۹۵ میلیون سهم شرکت ملی شیمی کشاورز در نماد «شملی» بود؛ و در حالی که قیمت ارزش‌گذاری شملی ۵ هزار و ۱۹۷ ریال بود، قیمت‌هایی در بازه ۲ هزار و ۵۱۰ ریال تا ۹ هزار و ۱۰ریال برای نماد «شملی» در سامانه معاملات ثبت شد و در نهایت میانگین موزون قیمتی ۶ هزار و ۱۸۱ ریال رقم خورد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا