دانش و فناوری

اختلال در اینستاگرام و فیسبوک چقدر جدی است؟

از دقایقی پیش، دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک دچار اختلال شده‌اند. این اختلالات در حالی رخ داده که چندی پیش هم این دو شبکه اجتماعی با مشکل جدی مواجه شده بودند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های خارجی، دو شبکه اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام و فیسبوک از دقایقی پیش با اختلال مواجه شده‌اند.

کاربران اینستاگرام از مشکل در آپلود استوری و برخی قسمت‌های دیگر خبر می‌دهند. با این حال به نظر می‌رسد این مشکل برای کاربران ایرانی چندان جدی نباشد.

اختلال در شبکه تحت حمایت فیسبوک

مشکل اختلال در اینستاگرام موضوع تازه‌ای نیست. چندی پیش هم این شبکه تحت حمایت فیسبوک با اختلال گسترده‌ای مواجه شده بود. تغییر برند، اپلیکیشن شبکه اجتماعی فیس بوک را یکی از محصولات بسیار در کنار اینستاگرام، واتس‌اپ و آکیلیوس می‌سازد که تحت کنترل این شرکت مادر قرار دارند.

تغییر برند با هدف توسعه خدمات، برای شرکتهای “سیلیکون ولی” غیرمتداول نیست.

گوگل آلفابت را به عنوان یک شرکت هولدینگ در سال ۲۰۱۵ تاسیس کرد تا فراتر از کسب و کار جست و جو و تبلیغات توسعه پیدا کرده و بر کسب و کارهای دیگری از واحد خودروی خودران و فناوری سلامت تا فراهم کردن خدمات اینترنت در مناطق دوردست نظارت کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا