اقتصادی

ارزش بازار بیت کوین سقوط کرد

پس از این که ایلان ماسک اعلام کرد به علت نگرانی از تاثیرات مخرب تولید ارزهای مجازی بر شرایط آب‌وهوایی، تسلا دیگر بیت‌کوین را قبول نخواهد کرد، ارزش ارزهای مجازی به شدت سقوط کرد.

روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران نوشت: پس از این که ایلان ماسک اعلام کرد به علت نگرانی از تاثیرات مخرب تولید ارزهای مجازی بر شرایط آب‌وهوایی، تسلا دیگر بیت‌کوین را قبول نخواهد کرد، ارزش ارزهای مجازی به شدت سقوط کرد. بیت کوین و ریپل به شدت سقوط کردند و ۳۶۵.۸۵ میلیارد دلار از بازار ارزهای مجازی نابود شد.

ایلان ماسک اعلام کرد هیچ بیت کوینی نخواهد فروخت و بیت کوینهای شرکت را تا زمانی که ماینرهای ارزهای دیجیتال به سوی منابع انرژی تجدیدپذیر کوچ نکنند نگاه خواهد داشت.

پیش از اعلام ایلان ماسک ارزش بازار ارزهای مجازی به ۲.۴۳ تریلیون دلار رسیده بود اما ساعاتی بعد این بازار تا ۲.۰۶ تریلیون دلار سقوط کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا