اقتصادی

افت وال‌استریت و دلار با اولین مناظره انتخاباتی ترامپ-بایدن

سه‌شنبه صبح با برگزاری اولین مناظره پرتنش ترامپ بایدن که طرفین بارها یکدیگر را به چالش کشیدند، ارزش دلار در برابر ارزهای مهم جهان پایین آمد و سهام وال‌استریت افت کرد.

روند بازار – به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سه‌شنبه شب با برگزاری اولین مناظره پرتنش ترامپ بایدن که طرفین بارها یکدیگر را به چالش کشیدند، ارزش دلار در برابر ارزهای مهم جهان پایین آمد و سهام وال‌استریت افت کرد.

در وال‌استریت، میانگین صنعتی داو جونز ۱۳۱.۴۰ واحد یا ۰.۴۸ درصد افت کرد و در ۲۷٫۴۵۲.۶۶ واحد بسته شد. اس‌اندپی ۰.۴۸ درصد افت کرد و به ۳٫۳۳۵.۴۷ واحد رسید، در حالی که کامپوزیت نزدک ۰.۲۹ درصد پایین آمد و در ۱۱٫۰۸۵.۲۵ واحد بسته شد.

شاخص‌های سهام با بسته شدن بازارهای رسمی در بازارهای اینترنتی همچنان به افت خود ادامه دادند و داوجونز ۳۰۰ واحد دیگر پایین آمد. اس‌اندپی و نزدک هم هر کدام ۰.۳ درصد افت کردند.

در بازار ارز، دلار در برابر ارزهای مهم جهان افت کرد و شاخص آن ۰.۳ درصد پایین آمد و به ۹۳.۸۷۹ واحد رسید.

در مقابل یورو دلار ۰.۶ درصد تضعیف شد تا نرخ برابری آنها به ۱.۱۷۳۷ واحد برسد. پوند انگلیس هم ۰.۳ درصد تقویت شد و نرخ برابری خود را به ۱.۲۸۶۷ واحد رساند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا