اجتماعی

افزایش ۱۵ درصدی دریافتی مستمری بگیران از محل دریافت یارانه

رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش ۱۵ درصدی دریافتی مستمری بگیران از محل دریافت یارانه خبر داد.

روند بازار – به گزارش خبرنگار مهر، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی صبح امروز در جمع خبرنگاران در فضای مجازی با اشاره به افزایش دریافتی مستمری بگیران از محل دریافت یارانه، گفت: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و هدفمندی یارانه‌ها در هفته دولت مبلغ مستمری پرداختی برای مددجویان سازمان بهزیستی از محل هدفمندی یارانه افزایش یافت و پرداختی آنها برای ماه مرداد ۱۵ درصد رشد داشته که روی کارت بانکی آنها شارژ شد.

وی ادامه داد: بر این اساس افزایشی که محل هدفمندی یارانه‌ها برای مددجویان تحت حمایت بهزیستی داشته است، برای خانواده‌های تک نفره محل دریافتی‌شان از محل هدفمندی به ۱۲۵ هزار تومان، برای خانواده‌های دو نفره به ۲۴۸ هزار تومان، برای خانواده‌های سه نفره به ۳۳۲ هزار تومان، برای خانواده‌های ۴ نفره به ۴۴۲ هزار تومان و برای خانواده‌های ۵ نفره به ۴۷۹ هزار تومان افزایش پیدا کرد و این مبلغ برای ماه مرداد روی کارت بانکی مددجویان بهزیستی مستمری بگیران شارژ شد.

قبادی دانا اضافه کرد: با این افزایش ۱۵ درصدی و افزایشی که از محل اعتبارات سازمان بهزیستی هم به صورت ماهانه اختصاص پیدا می‌کند حداقل عدد مستمری برای خانواده یک نفره ۱۸۸,۵۰۰ تومان و برای خانواده‌های ۵ نفره ۵۹۹ هزار تومان خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان اظهار امیدواری کرد که با تخصیص منابع توسط سازمان برنامه و بودجه مابه‌التفاوت افزایش یافته دریافتی مستمری بگیران از محل یارانه که شامل ۱۵ درصد افزایش شده برای ماه‌های فروردین تا تیر نیز محاسبه و پرداخت شود و گفت: از این پس نیز مبالغ افزایش یافته در کارت مستمری بگیران شارژ می‌شود.

خبرنگار: آزاده سهرابی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا