اقتصادی

بازدهی منفی بازارهای مالی در هفته سوم دی / سکه بدترین دارایی هفته

قیمت طلا و سکه در بازار هفته گذشته حدود سه درصد کاهش قیمت داشتند. قیمت دلار و شاخص کل بورس نیز در هفته گذشته روند نزولی داشتند و بازدهی منفی ثبت کردند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بازارهای مالی در هفته سوم دی ۱۴۰۰ روند نزولی داشتند. سکه و طلا با کاهش سه درصدی بیشترین تغییر نرخ را ثبت کردند.

قیمت دلار

قیمت دلار در چهارشنبه هفته گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۰ تومان قیمت داشت که در جریان این هفته با افزایش اخبار مثبت مذاکرات و کاهش معاملات در بازار ارز با کاهش قیمت همراه شد. قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته به ۲۶ هزار و ۶۶۲ تومان رسید.

قیمت طلا و سکه

قیمت سکه در پایان معاملات هفته گذشته ۱۲ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان اعلام شد. در جریان این هفته با کاهش نرخ ارز و سیگنال‌های مثبت از مذاکرات کاهش قیمت داشت. قیمت سکه با ۳٫۷ درصد کاهش قیمت به ۱۲ میلیون و ۴۰۳ هزار تومان رسید.

قیمت طلا در روزهای پایانی هفته گذشته یک میلیون و ۲۶۵ هزار تومان اعلام شده بود که در جریان این هفته با سه درصد کاهش قیمت به یک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان رسید.

طلا و سکه در بازار هفته سوم دی ماه با کاهش سه درصدی بدترین بازدهی بازارها را ثبت کردند.

روند بازار بورس

شاخص کل بورس در پایان معاملات هفته گذشته در کانال یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحد قرار داشت. شاخص کل بورس روند نزولی هفته‌های گذشته خود را ادامه داد و به شاخص یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحد رسید. بورس در یک هفته گذشته حدود دو درصد افت شاخص را ثبت کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا