کسب و کار

برنج سرعت رسیدن من را به درآمد میلیاردی بیشتر کرد

هر کار تازه ای بخواهید شروع کنید سرمایه اولیه لازم دارد سرمایه فقط پول نیست بلکه سرمایه می تواند هوش، زمان سنجی، ابتکار و ریسک پذیری شان باشد. در حال حاضر پول جهت سرمایه اولیه شروع کار دیگر ملاک مهم نیست زیرا می توان آن را با پول مشتری نیز کسب کرد، نکته مهم دیگری که وجود دارد روش انجام کار می باشد. من با یک روش جدید کسب وکارم را در حوزه برنج آغاز کردم و به درآمد میلیاردی رسیدم.

برنج پاکستانی طبیعت

جالب است بدانید برنج پاکستانی طبیعت در کنترل میزان فشار خون نیز نقش دارد و از بالا رفتن ناگهانی فشار خون جلوگیری خواهد کرد و یکی از فوایدی که برنج دارد و بسیاری از انسان ها حتی فکرش را هم نمی کنند این است که مصرف طولانی مدت برنج از پدید آمدن چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند.

برنج پاکستانی همچنین نقش موثری در جلوگیری از بروز بیماری های قلبی دارد و برنج از نظر طب سنتی ماده ای با طبع سرد و خشک است بهتر است که در هناگم مصرف برنج از خوردن مواد سرد دیگر همچون ماست یا دوغ و غیره جلوگیری شود زیرا خوردن این مواد با هم باعث بیماری می شود.

برنج کامفیروز

بهتر است بدانید که قیمت داخلی و صادراتی برنج کامفیروز درجه یک بسیار متفاوت است، که در آخر به این مطلب هم خواهیم پرداخت. شاید جالب باشد بدانید که استفاده از آب جوشیده شده از این محصول به دلیل دارا بودن نشاسته برای رفع جای جوش بسیار مفید می باشد.

این محصول دارای مواد معدنی همچون فیبر، کلسیم، اونواع ویتامین ها و… برخوردار می باشد که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است البته دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد مجاز ممکن است باعث یبوست شود، هچنین برای افرادی که دچار بیماری قند خون هستند بهتر است مصرف کمتری را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

برنج کامفیروز

برنج عنبربو خوزستان

برنجهای چمپای قصر دشتی یکی از بهترین نوع از برنجهای محلی استان فارس می باشد که دارای دانه هایی با طول متوسط می باشد که به دلیل کشت در کامفیروز به نام برنجهای کامفیروز شناخته می شود و در کنار برنج عنبربو خوزستان می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

با وجود اینکه این نوع از برنجها دارای قیمت بالایی می باشد اما به دلیل عطر و طعم فوق العاده ای که دارند افراد زیادی مایل به خرید و استفاده از آنها هستند. برنجهای چمپا دارای دو نوع زودرس و دیررس می باشد و نوع زودرس آن بلندتر از نوع دیررس می شود.

برنج چمپا دارای انواع متنوعی می باشد که عبارتند از:

برنج رسمی/ برنج چمپا سیاه/ برنج چمپا نازک/ برنج چمپا خمیده/ برنج چمپا شاه/ برنج چمپا سفید/ برنج چمپا قصردشتی.

برنج عنبربو خوزستان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا