کسب و کار

بهترین سایت دانلود بازی های کامپیوتری

بسیاری از افراد برای سرگرم شدن و گذراندن اوقات فراغت، بازی می‌کنند. به جز بازی‌های موبایلی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، بازی‌های کامپیوتری نیز به سرعت رشد کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

وب سایت‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از آن طریق اقدام به دانلود بازی‌ها کنید. برخی از سایت‌ها داخلی و برخی از سایت‌های خارجی هستند که اغلب از سرورهای قدرتمندی برای دانلود راحت و سریع برخوردارند. بهترین سایت دانلود بازی‌های کامپیوتری در داخل ایران وجود داشته و برای این کار نیازی به استفاده از سایت‌های خارجی نمی‌باشد.

منظور از بهترین سایت دانلود بازی های کامپیوتری چیست؟

منظور از بهترین سایت دانلود بازی های کامپیوتری چیست؟

بهترین سایت‌های دانلود بازی، علاوه بر سرعت بارگیری بالایی که دارند، بیشتر بازی‌ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

به جز موارد عنوان شده، یک سایت خوب باید تبلیغات مزاحم کمتری داشته و مجموعه بزرگی از انواع بازی ها را در خود جای داده باشد.

گیمرها معمولا با انتشار یافتن نسخه جدید بازی ها به دنبال سایتی برای دانلود آن هستند پس در این میدان سایتی برنده خواهد بود که در بروزرسانی ها پیشتازتر از بقیه است.

ما در این مقاله قصد داریم بهترین سایت دانلود بازی های کامپیوتری را برایتان شرح دهیم تا به راحتی بتوانید بازی های مورد علاقه خود را دانلود کنید.

اگر شما علاقمند به خرید گیفت کارت فری فایر ارزان هستید می توانید این محصول را از فروشگاه گیفت ارزان خریداری کنید.

بهترین سایت دانلود بازی های کامپیوتری

بهترین سایت دانلود بازی های کامپیوتری (سایت های ایرانی)

۱. سایت سافت ۹۸

سافت ۹۸ یکی از قدیمی ترین سایت هایی است که مجموعه کاملی از انواع نرم افزارها و بازی ها را به رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. این سایت رتبه الکسای بالایی داشته و از بهترین سرورها برخوردار است.

یکی از ویژگی های مثبت این سایت این است که کاربران از اینترنت نیم بها برای دانلود بازی ها و نرم افزارها استفاده می کنند.

۲. سایت سرزمین دانلود

سرزمین دانلود سابقه بسیار طولانی مدت در زمینه ارائه برنامه ها و بازی های رایگان دارد. این سایت به صورت اختصاصی طراحی شده است و شما به راحتی می توانید مجموعه بازی های بروز خود را دانلود نمایید.

یکی از ویژگی های مثبت این سایت این بوده که به جز موارد دانلودی، برخی از آموزش ها نیز در این سایت ارائه می‌ شود.

۳. سایت پی سی دانلود

اغلب افراد با سایت P30Download آشنایی دارند. این سایت نیز همانند سافت ۹۸ رتبه الکسای بالایی داشته و روزانه افراد زیادی از این طریق اقدام به دانلود بازی ها و برنامه های مختلف می کنند.

پی سی دانلود جزو یکی از پرکارترین سایت ها بوده و دارای انجمن اختصاصی نیز می باشد. شما از طریق این سایت می توانید به مجموعه کاملی از انواع بازی ها و برنامه دسترسی داشته باشید.

۴. سایت دانلودها

دانلودها یکی از سایت های حرفه ای است که شما از طریق آن می توانید علاوه بر دانلود بازی های کامپیوتری مختلف، نرم افزارهای موبایلی و فیلم های مختلف را به طور رایگان دانلود کنید.

دانلودها دارای قالب ساده ای هستند بخاطر همین، کار کردن با آن به سادگی هر چه تمام امکان پذیر است.

۵.سایت یاس دانلود

یاس دانلود سایتی است که از سرورهای اختصاصی بهره مند است. شما با مراجعه به این سایت به مجموعه ای از انواع بازی های کامپیوتری، بازی های موبایلی و حتی برخی از کلیپ ها دسترسی داشته و دانلود خود را انجام دهید.

یاس دانلود به صورت تقریبی در طی یک روز، بیش از ۲۰ مطلب در زمینه های مختلف در سایت قرار داده و طرفداران زیادی دارد.

۶. سایت سافت گذر

اگرچه سایت سافت گذر بیشتر در زمینه دانلود نرم افزار فعالیت دارد، اما شما به راحتی می توانید به برخی از بازی ها از طریق این سایت دسترسی پیدا کنید.

سایت سافت گذر نیز همانند سایر سایت های مخصوص دانلود نرم افزار و بازی، دارای قالب اختصاصی بوده و سرعت مناسبی نیز دارد.

۷. سایت پی سی ورلد

سایت پی سی ورلد از نرخ به روز رسانی بالایی برخوردار است. شما با ورود به این سایت می توانید به انواع نرم افزارها و بازی های کامپیوتری دسترسی پیدا کنید.

سرورهای پی سی ورد در داخل ایران بوده و دانلود فایل ها با سرعت بالایی انجام می گیرد.

۸. سایت دانلود لی

دانلود لی یکی از سایت هایی است که در زمینه ارائه انواع نرم افزار و بازی های کامپیوتری فعالیت دارد. اگرچه این سایت دارای انجمن نیست اما نرخ به روز رسانی خوبی داشته و سرعت مناسبی نیز دارد.

بهترین سایت دانلود بازی های کامپیوتری

بهترین سایت دانلود بازی های کامپیوتری (سایت های خارجی)

اگر میخواهید خرید یوسی پابجی موبایل انجام دهید، می توانید ارزان ترین یوسی پابجی را از فروشگاه گیفت ارزان خریداری کنید.

۱. سایت Acid Play

شما با ورود به این سایت، به راحتی می توانید بازی مورد علاقه خود را پیدا کرده و دانلود کنید.

سایت Acid Play اغلب بازی ها را به صورت رایگان ارائه کرده است و دانلود آن نیز به شکل مستقیم انجام می گیرد.

۲. سایت Origin on the house

اگرچه در این سایت تمامی بازی ها قرار نگرفته است اما شما می توانید به برترین بازی ها دسترسی پیدا کرده و آنها را به شکل رایگان دانلود کنید.

۳. سایت All Games AtoZ

سایت All Games AtoZ منبعی برای دانلود رایگان تمامی بازی های کامپیوتری است. این سایت علاوه بر امکان دانلود بازی، بررسی بازی ها را نیز به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

۴. سایت Mega Games

با ورود به این سایت و مراجعه به بخش جستجو، می توانید بازی دلخواه خود را پیدا کرده و آن را دانلود کنید.

مگا گیم سایتی است که بازی های HD و ۳‌D را نیز برای دانلود قرار داده است.

۵. سایت Caiman

اگر قصد دانلود بازی برای کامپیوتر خود را دارید، می توانید از مجموعه عظیم انواع بازی هایی که در سایت Caiman.us وجود دارد استفاده کنید.

۶. سایت Free PC Games

این سایت علاوه بر بررسی انواع بازی ها، امکان دانلود بازی هایی در سبک اکشن، استراتژیکی، بازی های دخترانه، مسابقه ای، ورزشی و…  را برای کاربران به شکل رایگان فراهم کرده است.

حرف آخر

خوشبختانه امروزه بهترین سایت دانلود بازی های کامپیوتری در ایران وجود دارد و شما بدون نیاز به صرف حجم داده بالا می توانید آنها را دانلود کنید.

اما چنانچه قصد دانلود بازی را دارید که در سایت های ایرانی آن را پیدا نکردید، بهتر است وارد سایت های خارجی شوید و بازی مورد نظر خود را در آنجا بیابید.

لازم به ذکر است برخی از سایت های خارجی برای ورود نیاز به نرم افزار تغییر آی پی دارند برخی نیز بدون نیاز به برنامه های تغییر آی پی از تمامی کشورها پشتیبانی می کنند و شما می توانید دانلود خود را انجام دهید.

بازی های طراحی شده برای کامپیوتر اغلب دارای حجم بالایی هستند. قبل از یافتن بهترین سایت دانلود بازی های کامپیوتری، بهتر است مطمئن شوید که آیا سیستم کامپیوتر شما امکان اجرای بازی را دارد یا نه.

با ورود به سایت های مخصوص دانلود بازی ایرانی، در بخش پایینی توضیحات بازی می توانید حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی ها را مشاهده کنید و سپس دانلود خود را انجام دهید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا