اجتماعی

تعطیلی برج میلاد در روز اربعین حسینی

مجموعه فرهنگی و گردشگری برج میلاد همزمان با عزاداری اربعین حسینی تعطیل است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار ایرنا، روابط عمومی برج میلاد تهران روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مجموعه فرهنگی و گردشگری برج میلاد شنبه ۲۶ شهریور ماه همزمان با عزاداری اربعین حسینی تعطیل بوده و امکان بازدید شهروندان از این برج امکانپذیر نیست.

همچنین بازدید از طبقات برج میلاد برای روز جمعه ۲۵ شهریور ماه نیز تا ساعت ۱۹:۳۰ بوده و علاقه مندان به بازدید از این مجموعه می توانند بلیت های بازدید را تا ساعت ۱۸:۳۰ تهیه کنند.

برج میلاد تهران برج مخابراتی ۴۳۵متری در شمال غربی تهران است که بلندترین برج ایران، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازهٔ بلند نامتکی جهان است.

این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برج‌های مخابراتی دنیا، مقام نخست را دارد.

برج میلاد به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران در کنار برج آزادی به‌شمار می‌آید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا