اجتماعیعکس و فیلم

تهران آلوده‌ترین شهر جهان/ گردوغبار تا کی ادامه دارد؟

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۴۴۱ یعنی در وضعیت خطرناک قرار دارد. از امروز بعد از ظهر باد می‌وزد و امیدواریم فردا هوا بهتر شود.

به گزارش روند بازار، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص آلودگی هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد ۴۴۱ قرار گرفته و کیفیت هوا در وضعیت قرمز یعنی خطرناک قرار دارد.

براساس گزارش برنا،‌ طبق گزارشات جهانی در حال حاضر تهران آلوده‌ترین شهر جهان است.

تسنیم گزارش داد،‌ همه شعب بانک‌های خصوصی و دولتی در تهران فعال هستند. در نتیجه سازمان بورس سه‌شنبه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

همچنین روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد بخش فیزیکی نمایشگاه کتاب تعطیل خواهد بود.

محمد اصغری کارشناس هواشناسی نیز گزارش داد: بستگی دارد باد از چه جهتی بوزد؟ بادی که در حال حاضر در تهران غالب از از جنوب غرب می‌وزد. این یعنی این که آلودگی را منتقل می‌کند. ولی اگر باد به سمت شمال غرب برود، هوا تمیز می‌شود. از امروز بعد از ظهر باد می‌وزد و امیدواریم فردا هوا بهتر شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا