اجتماعی

تکلیف نحوه فعالیت مدارس مشخص شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش درباره نحوه فعالیت مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روند بازار، نحوه فعالیت مدارس در هفته آتی چگونه خواهد بود؟

به نقل از ایسنا، صادق ستاری‌فرد در این باره گفت: ستاد کرونا حدود یک هفته ـ ۱۰ روز قبل تصمیم گرفت که حسب اقتضائات و شرایط، استاندارها درباره بازگشایی‌ مدارس تصمیم‌گیری کنند که بر این اساس استاندارها حسب شرایط در این باره تصمیم‌گیری می‌کنند که کلاس‌ها حضوری و یا ترکیبی و در چه مقاطعی حضوری باشد.

وی افزود: اکنون با توجه به تفویض اختیار صورت گرفته، استانداری‌ها با همکاری شورای آموزش و پرورش استان‌ها در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت مدارس تهران گفت: در شهر تهران چیزی که اعلام و ابلاغ شد، فعالیت ترکیبی بود. مقطع ابتدایی که هفته گذشته غیرحضوری بود و مقطع متوسطه که دانش‌آموزان واکسن زده بودند، به صورت حضوری و مجازی آموزش‌های خود را دنبال کردند.

ستاری‌فرد ادامه داد: از این هفته هم فعالیت مدارس به همان سبک و سیاق پیش می‌رود؛ مگر آنکه تصمیمات جدیدی اتخاذ شود. در شهر تهران این هفته، هم در دبستان‌ها و هم دبیرستان‌ها، آموزش‌ها به صورت ترکیبیِ حضوری – مجازی است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا