اجتماعی

خبر خوش سخنگوی دولت به مردم درباره پرداخت تسهیلات حمایتی ضدکرونایی

سخنگوی دولت گفت: تمهیداتی اندیشیده ایم که این اعتباراتی که امروز به دست آورده ایم، حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان از آن را برای افزایش قدرت خرید جامعه به کار خواهیم گرفت که این پرداخت‌ها، الگوها و مدل‌های خاصی را می‌طلبد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، علی ربیعی در نشست خبری خود با خبرنگاران، با بیان اینکه ای کاش پول بیشتری داشتیم و تحریم نبودیم و می‌توانستیم نفتمان را در حداکثر مقدار بفروشیم و همه این پول‌ها در بانک‌های ما قرار می‌گرفت، گفت: قطعاً در چنین شرایطی در مقابله با کرونا دست بازتری داشتیم و می‌توانستیم حمایت بیشتری انجام دهیم؛ خوشبختانه اردیبهشت ماه آغاز پرداخت تسهیلات حمایتی ضدکرونایی خواهد بود. همچنین در جلسه آتی ستاد اقتصادی دولت جمع بندی نهایی چگونگی پرداخت این وام‌ها صورت خواهد گرفت و ما از ابتدای ماه بعد، این تسهیلات را پرداخت خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه همه تسهیلات از ابتدای اردیبهشت پرداخت خواهد شد، افزود: تمهیداتی اندیشیده ایم که این اعتباراتی که امروز به دست آورده ایم، حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان از آن را برای افزایش قدرت خرید جامعه به کار خواهیم گرفت که این پرداخت‌ها، الگوها و مدل‌های خاصی را می‌طلبد. در بیمه بیکاری هم برنامه ما ماندن افراد در کارگاه است، نه بیکار شدن آنها از کارگاه و در این طرح وام، بنای ما حفظ اشتغال است.

ربیعی گفت: وزیر محترم کار تلاش‌های بسیار زیادی را در راستای این امر به کار برده اند و جهت گیری اصلی تسهیلات پرداخت شده، حفظ نیرو در کارگاه‌ها است و بخشی از این تسهیلات هم برای افزایش قدرت خرید جامعه به کار گرفته خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا