دانش و فناوریکسب و کار

ویژگی‌های یک شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

خیلی از کسب و کارها با انتخاب راهی اشتباه برای ورود به دنیای دیجیتال، مقدار زیادی از سرمایه خود را از دست می‌دهند و به نتیجه دلخواهشان هم نمی رسند. این مرحله یعنی چگونگی ورود به دنیای دیجیتال و پیشرفت در آن، نیازمند یک استراتژی درست و دانشی قوی است که فقط از پس افراد متخصص این حوزه که خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهند بر می‌آید.

شما باید بتوانید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای برای این کار انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین‌ها باید بتوانید معیارها و موارد زیر را در آنها بررسی کنید.

ویژگی‌های آژانس‌های برتر دیجیتال مارکتینگ

  1. داشتن صداقت

داشتن صداقت و ارائه اطلاعات و دید درست از انجام پروژه، چه در ابتدا و در پروسه ی انجام پروژه بسیار مهم است. نبود صداقت دو طرفه بین آژانس و شما باعث می شود تا وقت و انرژی زیادی از هر دو طرف تلف شود و پروژه به خوبی پیش نرود.

  1. داشتن دانش به روز

در هر زمینه ی شغلی به روز کردن دانش و اطلاعات، برای پیشرفت ضروری و مهم است اما می توان گفت در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ نقش این مورد کمی پررنگ تر است.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ باید به صورت پیوسته دانش خود را به روز کنند و در جریان ترندهای روز قرار بگیرند. اما تنها اطلاع داشتن کافی نیست بلکه باید با بررسی و تفکر این دانش به روز شده را در پروژه های خود اعمال کنند.

  1. قدرتمند در مدیریت بحران

یکی از مهم ترین مهارت هایی که هر شرکتی برای پیشبرد پروژه های خود نیاز دارد مدیریت بحران است. درست است که یک تیم خوب بحران ها را پیشبینی میکند اما همیشه ممکن است مسائل غیر منتظره ای پیش بیاید و در این حالت تیمی برنده است که با مدیریت بحران آشنایی کامل داشته باشد.

  1. دارای فرایند کاری ساده و واضح

داشتن یک فرآیند کاری واضح و شفاف نشان دهنده ی نظم و مدیریت درست کاری آن آژانس است و باعث می شود به شما اطلاعات خوب و درست و واضحی از فرایند کاریتان بدهد.

  1. به کارگیری از جدید ترین ابزارها

همانطور که گفتیم آپدیت بودن یک تیم دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است. در حین آموزش و اطلاع از جدیدترین ترندها، آژانس ها باید با ابزارهای جدید مورد نیاز برای بازاریابی دیجیتال هم آشنا شوند و از آنها به بهینه ترین حالت ممکن استفاده کنند.

  1. دارای دانش تخصصی و تجربه ی کاری

باید بررسی کنید که آژانس مورد نظر شما تا چه حد دانش تخصصی و تجربه دارد. به راحتی می توانید با صحبت با آنها و بررسی نمونه کارهایشان به این نتیجه برسید که به قول معروف چند مرده حلاج هستند.

  1. به کارگیری از یک تیم متخصص و نوآور

انجام کارهای مربوط به بازاریابی دیجیتال شرکت ها کاری یک نفره نیست و باید برای موفقیت، یک تیم در کنار هم فعالیت کنند. هر یک از اعضای تیم در حوزه ی تخصصیشان و در ارتباط با سایر اعضای تیم فعالیت می کنند.

تک تک اعضا باید در کاری که انجام می دهند متخصص و خلاق باشند و بتوانند به خوبی از پس کار تیمی بر آیند.

ویژگی‌های آژانس‌های برتر دیجیتال مارکتینگ
  1. ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

شرکت های دیجیتال مارکتینگ علاوه بر انجام پروژه ها به صورت حرفه ای باید توانایی ارائه مشاوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ را هم داشته باشند تا شما بتوانید به خوبی با روند کار آشنا شوید و بهترین تصمیم را بگیرید.

  1. در نظر گرفتن منافع حال و آینده ی مشتریان

آژانس های دیجیتال مارکتینگ باید بتوانند بهترین خدمات را با حداقل هزینه ارائه دهند و چه از نظر زمانی و چه مالی به فکر منافع مشتریان خود باشند.

  1. مقرون به صرفه (قیمت مناسب به نسبت خدمات)

قیمتی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ به شما می دهند باید متناسب با خدماتی باشد که ارائه می دهند. باید دقت کنید کنید که هزینه ی زیادی بابت خدمات سطح متوسط یا پایین پرداخت نکنید.

  1. ارائه گزارش های قابل اندازه گیری از روند پروژه

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب باید به صورت پیوسته با ارائه گزارش های قابل اندازه گیری شما را در جریان روند پروژه بگذارد. این را حتما از همان ابتدای قرارداد با آژانس مورد نظرتان طی کنید.

  1. دارای سایت شرکتی (ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ) با کیفیت

یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش مهارت و عملکرد یک آژانس دیجیتال مارکتینگ سایت خود آنها است. در وهله ی اول یک آژانس خوب باید از پس سایت خودش به خوبی بر آمده باشد. پس حتما سایت آژانس مورد نظرتان را به خوبی چک کنید.

این موارد از اصلی ترین نکاتی است که باید در زمان تصمیم گیری به آنها توجه کنید. با بررسی این موارد در آژانس دیجیتال مارکتینگ مورد نظرتان می توانید تا حد خیلی زیادی از عملکرد آنها اطمینان داشته باشید و با خیال راحت کار را به آنها بسپارید.

پس اگر دنبال یک آژانس خوب هستید که موفقیت شما را تضمین کند از همین امروز کار خود را با آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا شروع کنید.

آژانس توسعه‌ی آنلاین کسب و کار عظیم مدیا (azim.media) بهترین مشاور و همراه شما در مسیر موفقیت کسب و کارتان در دنیای آنلاین است.

عظیم مدیا با داشتن تمام ویژگی‌های بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ، در مراحل آنالیز تکنیکالی رقبا، طراحی کمپین دیجیتال، طراحی سایت سئو محور و به طور کلی خدمات سئو، به کسب و کار شما کمک می کند و فروش آنلاینتان را افزایش می دهد.

برای آشنایی بیشتر با آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا به شبکه های اجتماعی آنها سر بزنید

برای آشنایی بیشتر با آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا به شبکه های اجتماعی آنها سر بزنید:

Instagram: https://www.instagram.com/azim.media.agency

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/azim-media

Aparat: https://www.aparat.com/Azim.Media

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCdc13wsKcZ-OrdNyfFb27tQ

برای دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر می توانید با این شماره با عظیم مدیا در ارتباط باشید:

۰۲۱۹۱۰۰۴۵۴۳

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا