عکس و فیلم

(ویدیو) خلاصه بازی پرسپولیس ۱ – ۰ فجرسپاسی

پرسپولیس با پیروزی مقابل فجرسپاسی، نیم فصل نخست لیگ برتر را با سه امتیاز کمتر نسبت به استقلال، به عنوان تیم دوم تمام کرد.

روند بازار به نقل از فرارو، در آخرین دیدار از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان فجرسپاسی شیراز بود که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان گل‌محمدی تمام شد.

مهدی ترابی در دقیقه ۶۸ برای پرسپولیس گل زد.

پرسپولیس با این پیروزی، ۳۲ امتیازی شد و به رتبه دوم لیگ برتر بازگشت. فجرسپاسی نیز با ۱۲ امتیاز و یک پله سقوط، به رتبه چهاردهم رفت.

نیمه نخست

در دقایق ابتدایی این مسابقه، مهدی عبدی توپ ارسالی به محوطه جریمه را تک ضرب، شوت زد که با اختلاف اندک از کنار دروازه فجرسپاسی به بیرون رفت. عبدی در دقیقه ۱۷ هم خطرساز شد و پاس سیامک نعمتی با شوت این بازیکن همراه بود که به بیرون رفت.

شوت مهدی ترابی در دقیقه ۱۸ توسط صادقی مهار شد. ضربه سر کامیابی نیا در دقیقه ۲۶ داخل چارچوب نبود. همچنین امیری دردقیقه ۳۰ شوت زد که توپ با برخورد به مدافع فجر، با اتلاف اندک به کرنر رفت که ثمری نداشت.

در دقیقه ۳۶ ضربه سر وحید امیری در چارچوب بود، ولی ایمان صادقی مانع باز شدن دروازه فجرسپاسی شد. عبدی موقعیت دیگری را خلق کرد که شوت این بازیکن توسط صادقی به کرنر رفت. روی همین ارسال، ضربه قیچی عبدی از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

شروع نیمه دوم هم با یک ضربه سر خطرناک توسط فرشاد فرجی همراه بود که توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت. فرجی در دقیقه ۵۷، در موقعیت بهتری ضربه سر زد که این بار صادقی مانع از ورود توپ به دروازه‌اش شد.

احمدرضا زنده روح، جدی‌ترین موقعیت فجرسپاسی را خلق کرد که شوت این بازیکن در دقیقه ۵۸ توسط حامد لک دفع شد.

گل: ارسال مهدی ترابی به روی دروازه فجرسپاسی، بدون برخورد به هیچ بازیکنی، وارد دروازه شد و پرسپولیس به گل اول دست یافت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی (احسان پهلوان ۶۶)، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی (محمد عمری ۸۱)، مهدی ترابی (رضا اسدی ۸۹)، مهدی عبدی (مهدی مهدی‌خانی ۸۹).

ترکیب فجرسپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمد زینالی، محمد قنبری، محمد عرفان معصومی، احمد زنده روح، فرزان دانا (محمدپارسا سیمکانی ۸۴)، اتابک زارعی، میلاد احمدی (سعید زارع ۷۷)، حسین مهربان (کارت زرد) (علی نبی زاده ۷۷)، شهرام گودرزی.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا