کسب و کار

خودروی شما گنج پارک شده شما!

امروز می‌خواهیم رازی را به شما بگوییم، این که ماشین شما یک گنج است! تعجب نکنید! خودروی شما می‌تواند درآمد ماهانه‌‌تان را چند برابر کند. تا به حال به این فکر کرده‌اید که با ماشین‌تان، به جز رفت‌وآمدهای روزمره، سفر و گشت‌وگذار چه کارهای دیگری می‌توانید انجام دهید؟

این روزها داشتن یک شغل، خصوصا شغل‌های اداری و شرکتی نمی‌تواند پاسخگوی همه نیازهای مالی ما باشد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند یک شغل دوم برای خودشان دست‌وپا کنند. کار در تاکسی‌های اینترنتی، شراکت در یک فروشگاه یا راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک، نمونه مشاغلی است که افراد برای افزایش درآمدشان سراغ آن‌ها می‌روند.

می‌دانیم داشتن یک کار پاره‌وقت در کنار شغل اصلی می‌تواند خسته کننده باشد، چه کسی دلش می‌خواهد وقتی بعد از ۸ ساعت کار به خانه برمی‌گردد باز هم کار کند؟ رازی که می‌خواهیم به شما بگوییم، درست همین‌جا به کمک‌تان می‌آید!

تا به حال به این فکر کرده‌اید که در زمانی که خودرو شما در پارکنیگ است می‌تواند به موقعیتی برای کسب درآمد جانبی شما تبدیل شود؟

این روزها بازار اجاره خودرو، خصوصا با این قیمت‌های نجومی ماشین‌ها، خیلی داغ شده است. آدم‌های زیادی که امکان خرید خودرو ندارند یا دغدغه‌‌شان نسبت به محیط زیست خیلی زیاد است، ترجیح می‌دهند برای رفتن به قرارهای کاری مهم، سفر کردن، تجربه رانندگی با خودرو‌های مختلف و… به جای خرید خودرو به سراغ اجاره کردن آن بروند. حتی افرادی که خودرو دارند هم در مواقعی مثل خرابی ماشین خودشان ممکن است تصمیم به کرایه کردن خودرو بگیرند. اگر خودروی شخصی دارید که به دلیل مشغله زیاد نمی‌توانید چندان از آن استفاده کنید و به دنبال بیشتر کردن درآمدتان هم هستید، اجاره خودرو می‌تواند جای شغل دوم را برای شما بگیرد.

احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان رسیده این است که: «چطور می‌توانم به یک غریبه اعتماد کنم و خودروی خودم را در اختیارش قرار دهم؟ اگر تصادف کند یا به ماشینم آسیب ببیند چه؟ اگر ماشین به سرقت برود چطور؟»

دغدغه‌های شما به عنوان اجاره دهنده خودرو، کاملا قابل درک است. اما راستش را بخواهید، بر خلاف این موسسات قدیمی، «سپریس» فکر همه چیز را کرده و با ایجاد بستری کاملا مطمئن، احتمال به وجود آمدن هرگونه مشکل را به صفر رسانده است.

سپریس اولین پلتفرم اجاره خودرو است و به شما کمک می‎کند تا ماشینتان را در یک سامانه امن، به صورت آنلاین به آدم‌های دیگر کرایه دهید. دیگر نیازی ندارید به موسسات کرایه خودرو مراجعه کنید و با مشتری‌های جور و واجور سر و کله بزنید. فقط کافی است در سپریس ثبت نام کرده و قیمت اجاره خودرو را با چند کلیک تعیین کنید.

قیمت اجاره ماشین در سپریس بر اساس مدل و ارزش ماشین شما تعیین می‌شود. مثلا یک خودروی پژو ۲۰۶ به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان می‌تواند روزانه حدود ۳۰۰ هزار تومان اجاره برود. فکرش را بکنید! فقط کافی است ۱۰ روز در ماه این خودرو را کرایه دهید تا سه میلیون تومان به درآمد ماهانه‌تان اضافه شود.

برای رنت خودرو در سپریس فقط کافی است ماشین‌تان سالم باشد و بیمه شخص ثالث و مدارک مالکیت خودرویتان را داشته باشید

حتما حالا با خودتان فکر می‌کنید که «اصلا چرا سپریس؟ یعنی خودم نمی‌توانم بدون نیاز به چنین پلتفرمی نسبت به رنت خودرو اقدام کنم؟»

اینجاست که پای موضوع مهم «بیمه» به میان می‌آید. پوشش بیمه برای کرایه خودرو، یکی از مهم‌ترین خدمات سایت سپریس است. حوادث تحت پوشش بیمه رنت خودرو شامل سرقت کلی ماشین، آتش‌سوزی، تصادف، بلایای طبیعی و آسیب دیدن با اسید، رنگ و مواد شیمیایی دیگر است. اگر قصد دارید خودروی خود را در سپریس به اجاره بگذارید، به شما توصیه می‌کنیم فقط راننده‌های مهمانی را انتخاب کنید که بیمه‌نامه تهیه کرده‌اند.

همچنین سپریس به شما کمک می‌کند تا بدون هزینه کردن در زمینه بازاریابی و جذب مشتری بتوانید ماشین خود را به تعداد خیلی زیادی مهمان نمایش دهید. لازم نیست هر لحظه تلفنتان زنگ بخورد و زمان زیادی را به هماهنگی با اجاره کننده اختصاص دهید. مهمان درخواست اجاره را ثبت می‌کند و شما با مراجعه به پروفایل و بررسی سوابق او می‌توانید درخواستش را قبول یا رد کنید.

شما در سپریس به تاریخچه و اطلاعات افرادی که قصد دارند ماشین شما را کرایه کنند دسترسی دارید. در این پلتفرم، نظرات میزبانان و مهمانان ثبت می‌شود و این موضوع به شما امکان می‌دهد تا میزان دقت و مسئولیت‌پذیری هر مهمان را بررسی کرده و خودروی‌تان را به فردی کرایه دهید که از نظرتان قابل اعتماد است. فراموش نکنید پس از تحویل گرفتن خودرو از مهمان، تمام بازخوردهایتان را به‌طور دقیق در صفحه او بنویسید. این کار باعث می‌شود تا سایر اجاره دهندگان خودرو بتوانند از میان مهمانان درخواستی، راحت‌تر انتخاب کنند. از طرفی، سپریس با استفاده از سرویس موردتایید بانک مرکزی، سوابق و رفتارهای مالی اجاره‌ کنندگان را بررسی می‌کند و چنان‌چه فردی با مشکلاتی مثل بدهی‌های بانکی، چک‌های برگشتی و… مواجه باشد، امکان مهمان شدن به او را نمی‌دهد.

نمی‌خواهید ماشین‌تان از شهر خارج شود؟ در سپریس می‌توانید میزان کیلومتر مجاز برای مهمان را تعیین کنید. اگر مهمان بیشتر از میزان تعیین شده از خودروی شما استفاده کرد، می‌توانید مابه‌التفاوت آن را از مبلغ ودیعه او کسر کنید.

برای شروع کسب درآمد از اتومبیل‌تان یا اجاره ماشین دلخواهتان همین حالا درسپریس ثبت‌نام کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا