اجتماعیفرهنگی

کدام دانش‌آموزان در تابستان به مدرسه می‌روند؟

به گفته معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش کلاس‌های تعمیق و تثبیت یادگیری برای دانش‌آموزان در تیر و مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش روند بازار، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفتگوی تلویزیونی راجع به کلاس‌های تابستان دانش‌آموزان توضیح داد.

بر اساس گزارش صداوسیما، محمدمهدی کاظمی گفت: کلاس‌های تابستانی دو گروه از دانش آموزان را شامل می‌شود. گروه اول دانش‌آموزانی که نمره قبولی بر اساس آیین‌نامه را کسب نکرده‌اند و گروه دوم دانش‌آموزانی که با تشخیص شورای مدرسه (مدیر، معاونان و معلمان) به این کلاس‌ها نیاز دارند.

در صورتی که نمره دوم گروه دوم نسبت به نمره قبلی آنها بالاتر باشد،‌ همین نمره برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

شرکت در این دوره‌های تابستانی برای تمام دانش‌آموزان دولتی رایگان است. معلم‌هایی که در این دوره‌ها تدریس می‌کنند، به صورت حق‌التدریس حقوق دریافت می‌کنند.

به گفته کاظمی دوره تعمیق و تثبیت یادگیری کاملا رایگان است و هیچ مدرسه‌ دولتی مجاز به دریاقت شهریه نیست.

وی افزود: این دوره تا در تیر و مرداد ماه اجرا خواهد شد و تا پایان مرداد این دوره خاتمه می‌یابدو شهریور ماه نیز ارزشیابی از این دوره انجام می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا