اجتماعی

یک مدیر بانکی به جرم اختلاس دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از دستگیری یکی از مدیران بانک های این شهرستان به جرم اختلاس خبر داد.

به گزارش روند بازار، جزئیات دستگیری این مدیر بانکی چیست؟

به نقل از خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین ، حسین رجبی گفت: در راستای مبارزه با فساد یکی از مدیران بانک های شهرستان تاکستان به اتهام اختلاس دستگیر شد.

وی افزود: این مدیر بانکی با اقدامات غیر قانونی مبلغ ۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اختلاس نموده و بعد از کشف فساد و تشکیل پرونده در یکی از شعب دادسرای تاکستان و پس از دستگیری متهم، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

این مقام قضایی استان ادامه داد: این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد و قطعاً بررسی ابعاد این موضوع تحت رسیدگی قضایی قرار خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در پایان با هشدار به متخلفان خاطرنشان کرد: در راستای کاهش و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و تامین منافع عمومی دستگاه قضایی با تمام قوا و بدون هیچ مماشاتی با مفسدان برخورد خواهد کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا