ورزش

دیدار تیم‌های ایران و کره، بدون تماشاگر؟

دیدار ایران و کره جنوبی، در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال، بدون حضور تماشاگر در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر شد.

بر این اساس، دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی از رقابت‌های مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سه شنبه ۲۰ مهر، راس ساعت ۱۷ بدون حضورتماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود (سایت رسمی فدراسیون فوتبال).

اسکوچیچ: به فکر بازی بعد هستیم

تیم ملی ایران پنجشنبه گذشته تیم ملی امارات را در خاک این کشور شکشت داد. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در کنفرانس خبری پس از پیروزی برابر امارات متحده عربی معتقد است بهترین نتیجه برای ایران به دست آمد.

دراگان اسکوچیچ در رابطه با بازی گفت: بازی خیلی سخت و مهمی بود. با این آب و هوا و شرایط بازی، این مسابقه برای تیم ما آسان نبود. بازیکن‌هایی که از اروپا به تیم ما پیوسته بودند، زمان کمی برای هماهنگی داشتند. در نیمه اول از نحوه بازی و پرسینگ تیم راضی نبودم. اما با تغییراتی که داشتیم در نیمه دوم بهتر شدیم. تنها یک اشتباه داشتیم که VAR آن را برگرداند. در مسیر خوبی هستیم و برای رسیدن به اتفاقات بزرگتر و در کل با این شرایط بهترین نتیجه را گرفتیم.

دراگان اسکوچیچ در رابطه با کسب ۱۰ پیروزی متوالی و نه امتیازی شدن در گروه گفت: من ۵۳ سال دارم و می‌دانم که نباید با این چیزها خیالم راحت شود. در فوتبال حافظه وجود ندارد. استراحت خواهیم کرد و به بازی بعدی فکر می‌کنیم. در مقایسه با دوره قبل انتخابی‌ها شروع بهتری داشتیم؛ ولی نباید به این نتایج دلخوش باشیم.

اسکوچیچ در رابطه با کمک داور ویدیوی گفت: من اگر مجبور به تعویض می‌شدم باید یا سردار آزمون را خارج می‌کردم یا مهدی طارمی را و این یعنی مجبور بودم یکی از دست‌هایم را قطع کنم. در ابتدای نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و صاحب مالکیت توپ شدیم و بعد از آن صحنه VAR به روال عادی برگشتیم و موفق شدیم برنده بازی شویم (سایت رسمی فدراسیون فوتبال).

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا