کسب و کار

رایحه خوش عطر فاصله زندگی ام با ثروت را کم کرد

با استفاده از عطر توانستم عطر خوش ثروت را در زندگی ‌ام پخش کنم همان ‌طوری ‌که اطلاع دارید امروزه افراد به زیبایی و خوش بویی خود اهمیت بسیاری می‌ دهند لذا می ‌توان بگویم یکی از محصولات پرکاربرد که همواره بازار خرید و فروش گرمی دارد عطر می‌ باشد عطرها انواع و رایحه های مختلفی دارند که پاسخ ‌گوی هر سلیقه ‌ای است لذا توانستم با فعالیت در این حوزه سودآور در مدت کوتاهی شناخته شوم و به سود زیادی دست یابم در ادامه این مطلب با چند نوع عطر پرطرف ‌دار آشنا خواهید شد.

عطر زنانه

قیمت عطر زنانه با توجه به کیفیت و مارک آن دارای رنج های مختلفی است. عطرهای زنانه معمولاً درصد اسانس بیشتری دارند و بوی شدیدتری دارند. به همین علت زنانه‌ ها ‌معمولاً ادوپرفیوم (EDP) و مردانه ‌ها ‌معمولاً ادوتوالت(EDT) هستند. البته ادوتوالت زنانه نیز وجود دارد و از طرفی ادوپرفیوم مردانه هم وجود دارد ولی تعدادشان خیلی کم است مثل ادوپرفیوم زریوس قرمز ژیوانشی (رایحه شرقی). رایحه‌ی عطرهای زنانه معمولاً از گل و میوه است. برای مردان به هیچ ‌وجه از رایحه گل‌ ها ‌استفاده نمی ‌شود. از میوه‌ ها ‌نیز فقط رایحه ‌ی مرکبات برای آقایان پسندیده است.

عطر ملایم

عطرها دارای دو دسته ملایم و تند هستند؛ قیمت عطر ملایم با توجه به اینکه از کجا خریداری می شوند متفاوت می باشند. وقتی موضوع عطر مطرح می‌‌شود ترجیحات شخصی افراد و سلایق آن‌ها نشان داده می‌‌شود. برخی افراد عطر و ادکلن‌های سنگین و گرم و برخی دیگر عطر و ادکلن‌های سرد و ملایم را دوست دارند. واقعیت این است که عطری که ما استفاده می‌‌کنیم نشان‌دهنده‌ی شخصیت و برخی خصوصیات ما می ‌‌باشد. انتخاب عطری که برای هر فرد مناسب باشد، به اندازه‌ای که فکر می‌‌کنید ساده نیست. در واقع، برای بسیاری از ما عطرها بخشی از هویت ما هستند که نمی‌توانند با چیز دیگری جایگزین شوند.

عطر ملایم

عطر تند

یکی از عطرهای مورد پسند جوانان عطر تند می باشد که قیمت عطر تند با توجه به کیفیت آنها متفاوت می باشد زمان نقش مهمی در انتخاب عطر بازی می‌‌کند. عطرها از فصلی به فصل دیگر و از زمانی به زمان دیگر تفاوت دارند. در زمستان، کارشناسان توصیه می ‌‌کنند که از عطرهای رایحه ‌ی چوب گرم مخلوط با بوی ادویه‌جات شرقی استفاده شود و در تابستان بهتر است از عطرهای تازه ‌ای استفاده شود که بوی گل و میوه را دارند. عطرهایی که باید در طول روز استفاده شوند شامل ترکیبات سبک و پرطرفدار گل و مرکبات می‌‌ باشند. مراسم ‌های شبانه نیاز به عطرهای سنگین، هیجان ‌انگیز و شرقی دارند، مانند کهربا و مشک.

عطر تند

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا